کد خبر : 1419703 | 12 خرداد 1396 ساعت 20:50 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت ستاره های فینال چمپیونزلیگ؛ رئالی ها گران ترند

فهرست منتشر شده از قیمت بازیکنان دو تیم رئال مادرید و یوونتوس نشان می‌دهد که مجموع قیمت بازیکنان رئال حدود 200 میلیون یورو از یووه بیشتر است.

قیمت ستاره های فینال چمپیونزلیگ؛ رئالی ها گران ترند

به گزارش "ورزش سه"، رئال در ترکیبش دو بازیکن حضور دارند که در زمان خود رکورد نقل و انتقالات را شکسته اند که چیزی حدود 200 میلیون یورو مختص این دو بازیکن است. پس از بیل و رونالدو، خامس رودریگس با 80 میلیون در رده سوم گرانترین بازیکنان رئال قرار گرفته است ولی رده چهارم اختلاف چشمگیری با رده سوم دارد. در حقیقت نفر چهارم این فهرست، کریم بنزماست که با رقمی حدود نصف خامس یعنی 41 میلیون به رئال پیوسته است. سپیدپوشان در جذب دیگر بازیکنان هوشمندانه کار کرده اند و اکثر آنها با ارقامی نسبتا پایین جذب رئال شده اند.

 

1202830

 

 

در دیگر سو، یووه نیز به جذب بازیکنان با قیمت پایین شهرت دارد و بیشتر سعی اش بر این بوده که بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه به پایان می‌رسد را به خدمت بگیرد. به همین علت بازیکنانی مثل خدیرا برای آنها هزینه ای در پی نداشته است. اما یووه نیز در یکی دوفصل اخیر بازیکنان گرانقیمت به خدمت گرفته است. ایگواین با 90 میلیون یورو، دیبالا با 40 میلیون یورو از جمله بازیکنان گرانقیمت یووه هستند. با این حال مجموع بازیکنانی که رئال به خدمت گرفته، نزدیک به 200 میلیون یورو از یووه گرانتر است که البته با توجه به موفقیت های اخیر رئال، این اختلاف قابل توجیه است.

دیدگاه‌ها