کد خبر : 1419712 | 12 خرداد 1396 ساعت 22:22 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار آلگری به رئال؛ یووه تیم 2015 نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد که این تیم با تیمی که در سال 2015 مغلوب بارسا شد، فرق می کند.​​​​​​​

هشدار آلگری به رئال؛ یووه تیم 2015 نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها در حالی فردا در کاردیف مقابل رئال قرار خواهند گرفت که دو سال قبل در فینال برلین، 3-1 مغلوب بارسا شدند.

 

آلگری تایید کرد که کسی انتظار نداشت تیمش دو سال پیش در فینال به پیروزی برسد اما معتقد است که این بار شرایط فرق می کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" در سال 2015 ما به فینال رسیدیم اما در عین حال خیلی با انگیزه نبودیم. به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشتیم زیرا سال ها در چمپیونزلیگ مشکل داشتیم.

 

 

1202834

 

 

ما مطمئنا شانسی به فینال نرسیدیم اما انتظار پیروزی نداشتیم. اما امسال متفاوت است. سال قبل، ما در چمپیونزلیگ خوب کار کردیم اما در یک هشتم نهایی مقابل بایرن در فاصله یک دقیقه تا پایان بازی شکست خوردیم. پس از آن به تدریج بهتر شدیم. اکنون کاملا متفاوت است. یوونتوس خیلی پیشرفت کرده است.

 

فردا ما باید پیروز شویم. این یک فینال است؛ یک تک بازی. بنابراین مانند همه تک بازی ها، باید به یک شکل بازی کنید. باید آنالیز کنید که چه زمانی باید حمله کنید و چه زمانی دفاع.

 

اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم و با کمی خوش شانسی، می توانیم پیروز شویم. اما به کمی اطمینان و اعتماد به نفس هم نیاز داریم."

دیدگاه‌ها