کد خبر : 1419743 | 13 خرداد 1396 ساعت 09:55 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلوس: رئال با گل آفساید یووه را شکست داده بود

دنی آلوس، هافبک-مدافع یوونتوس با دامن زدن به رقابت دو تیم، آتش بازی امشب را شعله ور کرد.

آلوس: رئال با گل آفساید یووه را شکست داده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در فینال سال 98 به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد با تک گل میاتوویچ حریف خود را شکست داده و قهرمان شود. با این حال تصاویر آهسته از زوایای کناری نشان می‌دهد که میاتوویچ در موقعیت آفساید موفق به زدن این گل شده است. آلوس نیز پیش از فینال بزرگ امشب به همین موضوع اشاره کرد.

 

1202873

 

 

او گفت:" رئال شانس اول پیروزی نیست. در واقع تقابل آلاوس و رئال نیست بلکه تقابل یووه و رئال است. هنوز هم خشم زیادی برای تقابل با آنها وجود دارد زیرا سال 98 آنها با یک گل آفساید یووه را شکست دادند."

 

آلوس که تجارب بسیاری با بارسا کسب کرده، معتقد است که این تجربه باعث نمی‌شود مسئولیت بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد.او گفت:" من نسبت به کسی در تیم مهم تر نیستم. باید این لحظه را زندگی کرد و تاریخ سازی کرد. باید برگی تازه از زندگی ات را بنویسی. زندگی من را به این تیم آورده و رویایی برایم ساخته است. اینجا هستیم که این رویا را با هم تیمی هایم بسازیم.

 

فکر نمی‌کنم من کسی باشم که بخواهم به بازیکنی توصیه کنم. من هم از دیگران یاد می‌گیرم. فکر می‌کنم این نقطه قوت ماست. باید هر روز کارهای بزرگ انجام داد. نمی‌توانم به این فکر کنم که به اولین بازیکنی تبدیل شوم که سه بار سه گانه را کسب کرده است. رویای ما بزرگتر از این است."

دیدگاه‌ها