کد خبر : 1419825 | 13 خرداد 1396 ساعت 17:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بی این‌ اسپورتس

تاکید ونگر بر فروشی نبودن سانچس و اوزیل

سرمربی تیم فوتبال آرسنال بر فروشی نبودن مهاجم شیلیایی و هافبک آلمانی تیمش در پنجره نقل‌ و‌ انتقالات تابستان امسال تأکید کرد.

تاکید ونگر بر فروشی نبودن سانچس و اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر بار دیگر تأکید کرد که قصد ندارد به الکسیس سانچس و مسوت اوزیل اجازه رفتن بدهد. 

 

 

1202265

 

 

جدایی اوزیل و الکسیس:« تابستان امسال اول از همه سانچس و اوزیل در باشگاه خواهد ماند و امیدواریم که بتوانیم قراردادش را تمدید کنیم.

ما نمی‌توانیم باشگاه و تیم‌مان را تضعیف کنیم بلکه به دنبال تقویت آن هستیم. تنها در شرایطی به آنها اجازه رفتن می‌دهیم که بازیکن در حد و اندازه خودشان پیدا کنیم و آنها هم واقعاً بخواهند برود. پس در حال حاضر من معتقدم که الان بحث جدایی بازیکنان‌مان مطرح نیست و ما فقط روی حفظ بازیکنان فعلی تمرکز داریم و اینکه چگونه می‌توانیم تیم‌مان را تقویت کنیم.»

 

سرمربی فرانسوی آرسنال در پاسخ به این سؤال که آیا تمدید قرارداد الکسیس سانچس و مسوت اوزیل تأثیر روی عملکرد توپچی‌ها خواهد گذاشت یا خیر گفت:« تعجب می‌کنم که چنین سؤالی می‌پرسید چون زمانی که شما با تیمی قرارداد می‌بندید، در واقع متعهد می‌شوید که تا روز آخر آن قرارداد بهترین بازی‌هایتان را برای آن تیم انجام دهید.

پس من هم این سؤال را می‌پرسم که چه دلیل وجود دارد که آنها نخواهند بهترین بازی‌هایشان را برای آرسنال انجام دهند؟ هر بازیکنی دوست دارد تا جایی که می‌تواند بازی کند و بهترین بازی‌هایش را هم ارائه کند.»

دیدگاه‌ها