کد خبر : 1420109 | 15 خرداد 1396 ساعت 13:25 | 120.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه سان اسکاتلند مدعی شد

سردار آزمون در فهرست برندن راجرز

روزنامه سان مدعی شد که در صورت جدایی موسی دمبله از سلتیک، این باشگاه به دنبال جذب سردار آزمون، "مسی ایران" خواهد بود.

سردار آزمون در فهرست برندن راجرز

به گزارش "ورزش سه"،  روسا و کادر فنی باشگاه امیدوارند بتوانند موسی دمبله، بهترین گلزن فصل این تیم را حفظ کنند. آث میلان قصد دارد دمبله را به خط حمله خود اضافه کند و پیشنهاد خوبی نیز به این تیم ارائه کرده است.  طبق بررسی روزنامه سان، سردار آزمون 22 ساله، پس از فصل فوق العاده ای که با روستوف پشت سر گذاشت، جانشین احتمالی دمبله خواهد بود.

برندن راجرز، سرمربی سلتیک در زمان حضورش در لیورپول آزمون را زیر نظر داشته و ستاره ایرانی، توجهات بسیاری را در سرتاسر اروپا به خود جلب کرده است. او این فصل 12 گل به ثمر رسانده که گلزنی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید نیز شامل آن می‌شود.

 

1203409

 

 

او همچنین به "ابراهیموویچ ایران" نیز شهرت دارد و تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و با درخششی که در این مدت داشته، تیم های اورتون، ویارئال، لاتزیو و چندین تیم روسی نیز به دنبال جذبش هستند. با این حال آزمون اخیرا اعلام کرده که تا وقتی از فیکس بودنش در تیمی مطمئن نباشد، پیشنهادش را قبول نخواهد کرد، همانطور که در ژانویه پیشنهاد لیورپول را رد کرد.

 

او گفته بود:" فکر نمی‌کنم که زمان مناسبی برای جدایی باشد. شاید چند بازی برای لیورپول بازی می‌کردم ولی بیشتر زمان را روی نیمکت می‌نشستم. دوست دارم به یک باشگاه بزرگ بروم و پیشرفت کنم ولی باید در انتخابم دقیق باشم. مطمئنم که در آینده یک باشگاه اروپایی مناسب پیدا خواهم کرد."

 

1199330

 

 

آزمون در رده ملی نیز عملکرد فوق العاده ای داشته و در 24 بازی برای تیم ملی ایران، 16 گل به ثمر رسانده است. با این حال راجرز تلاش زیادی برای حفظ دمبله انجام داده و بعید است که پیش از دیدار پلی آف چمپیونزلیگ، سلتیک او را به فروش برساند. با این حال راجرز گزینه های جانشینی او را به دقت زیر نظر دارد.

طبق ادعای سان اسپورت، چندین استعدادیاب از تیم های مختلف اروپا، روز پنجشنبه دیدار تیم ملی فرانسه و کامرون در رده زیر 23 سال را برای تماشای بازی دمبله از نزدیک مشاهده خواهند کرد. مارسی، پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستریونایتد و ... حضور خواهند داشت و دمبله نیز سعی دارد بهترین عملکردش را در آن دیدار داشته باشد.

 

1203410

 

با این حال میلان مدت هاست که به دنبال اوست و با حضور مالکان چینی، پیشنهاد بسیار خوبی نیز ارائه کرده است. حال باید دید که انتقال دمبله به کجا خواهد رسید زیرا سرنوشت حضور آزمون در سلتیک به انتقال یا عدم انتقال موسی دمبله گره خورده است.

دیدگاه‌ها