کد خبر : 1420247 | 16 خرداد 1396 ساعت 10:45 | 86.6K بازدید | 1 دیدگاه

رئال بتیس مشتری جدید چیکو فلورس

عامل صعود پرسپولیس در راه بازگشت به لالیگا

در پی قطع همکاری باشگاه الدحیل(لخویا) با مدافع اسپانیایی و عامل صعود پرسپولیس در آسیا این بازیکن در راه بازگشت به لالیگا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصمیمات پرسروصدا فوتبال قطر در روزهای گذشته به تصمیم سران باشگاه الدحیل(لخویا) برای کنار گذاشتن مدافع اسپانیایی و سرشناس سال های گذشته بعد از گل به خودی او در مصاف با پرسپولیس در دوربرگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برمی گشت که به یکی از سوژه های جنجالی لیگ ستارگان قطر تبدیل شد.


چیکو فلورس سال 2014 با قراردادی سنگین از باشگاه سوآنزی سیتی در لیگ برتر جزیره راهی قطر شد تا پیراهن لخویا را برتن کند. سه فصل حضور در این باشگاه قطری توام شد با افتخارات پرشمار برای لخویا و مدافع اسپانیایی اما گل به خودی این بازیکن در مصاف با پرسپولیس پرونده فعالیت لخویا در تاریخ را با ناکامی بست تا سران باشگاه جدید الدحیل تمایلی به تمدید قرارداد با او نشان ندهند.


با این تصمیم چیکو فلورس در مسیر بازگشت دوباره به لالیگا قرار گرفت تا بعد از تجربه این بازی ها با پیراهن کادیز، المریا، مایورکا و بارسلونا حالا باشگاه رئال بتیس به عنوان جدیدترین مشتری این مدافع سی ساله و سرشناس اسپانیایی معرفی شود. خبری که روزنامه Diario سویا آن را منتشر کرد و مدعی شد فلورس جدی ترین گزینه باشگاه بتیس برای تقویت ساختار تدافعی است.

 

1202971

دیدگاه‌ها