کد خبر : 1420341 | 16 خرداد 1396 ساعت 16:33 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

6 بازیکن در لیست ابتدایی پورموسوی

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی فولاد از زبان سرمربی

سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازیکنانی که از استقلال خوزستان جدا می شوند در بازار آزاد هستند و ما هم به مانند بقیه مشتری انها خواهیم بود، خوشحال می شویم سرمایه های استان در استان باقی بمانند.

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی فولاد از زبان سرمربی 

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیت یارگیری تیمشان گفت: من لیست ابتدایی خود برای تمدید قرارداد را به باشگاه داده ام و این لیست شامل شش بازیکن است. با یکی دو نفر از جمله بختیار رحمانی مذاکره داشته ایم و قرار است با مابقی بازیکنان طی امروز و فردا صحبت شود.


سرمربی جدید تیم فولاد در ادامه افزود:من از نظر فنی بازیکنان را تایید می کنم و باشگاه درباره نحوه قرارداد و مبلغ آن با بازیکن صحبت می کند، همه باید بودجه امسال محدود است و با  این وضعیت بازیکنان برای مذاکره راهی باشگاه می شوند. 


پورموسوی در ادامه افزود:اولین هدف ما این است تا بتوانیم انتظارات هواداران را پاسخ بدهیم و تیم را به جایگاه خوبی برسانیم، مطمئنا اولویت ما جوانان هستند  که بتوانیم از انها در تیم استفاده کنیم و آکادمی فولاد بازهم بدرخشد. من قبلا در تیم های پایه حضور داشته ام و مطمئنا این تجربه می تواند به من و فولاد کمک کند.


وی در ادامه افزود: من با هواداران صادق هستم و همیشه برنامه هایم را شفاف گفته ام، انتظار من از هواداران این است  که از فضای مجازی فاصله بگیرند و با واقعیت زندگی کنند، مطمئنا من و همکارانم برای رضایت آنها تلاش می کنیم.


پورموسوی درباره جذب بازیکنان استقلال خوزستان هم  گفت: بازیکنانی که از استقلال خوزستان جدا می شوند در بازار آزاد هستند و ما هم به مانند بقیه مشتری انها خواهیم بود، خوشحال می شوم این بازیکنان در تیم من حضور داشته باشند و سرمایه های استان در استان باقی بمانند.


سرمربی جدید فولاد در انتها نیز گفت: امیدوارم هواداران استقلال خوزستان از من دلگیر نباشند، 6 فصل خوب با انها گذراندم و حتی 1 ریال در زمان مربی گری ام از این تیم دریافت نکردم، همیشه در قلبم حضور خواهند داشت و بدانند که سهم بزرگی از موفقیت من در استقلال خوزستان متعلق به آنهاست.

دیدگاه‌ها