کد خبر : 1420822 | 19 خرداد 1396 ساعت 14:30 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا: خشم رئالی ها از پیکه بی اندازه است

خاویر تباس، رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود به موضوع سوت ها علیه پیکه در جریان دیدار های تیم ملی اسپانیا اشاره کرد.

رئیس لالیگا: خشم رئالی ها از پیکه بی اندازه است

به گزارش "ورزش سه"، یکی دو سالی است که جرارد پیکه، مدافع بارسا در اردوهای ملی مورد توهین هواداران اسپانیا قرار می گیرد و این اتفاق در جریان بازی های ملی نیز رخ می دهد.

آخرین بار همین دو روز پیش بود که در شهر مورسیا و در هنگام برگزاری بازی دوستانه بین اسپانیا و کلمبیا، بارها سوت های اعتراضی علیه پیکه در ورزشگاه سر داده شد.(بیش از 80 درصد مردم مورسیا پس از تیم شهرشان هوادار رئال هستند)

 

 

1203801

 

 

تباس در همین رابطه گفت:« این مساله باید حل شود و کاری کنیم که دیگر علیه پیکه سوت نزنند. معتقدم علت اصلی این اعتراضات به خاطر کنایه های پیکه به رئال باشد نه انگیزه های استقلال طلبانه او برای کاتالونیا. پس از جشن قهرمانی دو سال پیش بارسا و کنایه های پیکه، خشم رئالی ها از پیکه بی اندازه شده است ولی باید این مساله را حل و فصل کنیم.»

 

لالیگا و لیگ برتر:« قهرمانی های چند سال اخیر تیم های اسپانیایی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نشان می دهد که لالیگا با وجود اینکه از لحاظ اقتصادی به پای لیگ برتر انگلیس نمی رسد، از لحاظ ورزشی از این لیگ قدرتمندتر است و به همین دلیل موافق حفظ فوق ستاره هایی چون رونالدو و مسی در رئال و بارسا هستم. رونالدو که قراردادش را با رئال تمدید کرده و امیدوارم مسی هم به زودی تمدید کند.»

 

دیدگاه‌ها