کد خبر : 1421117 | 20 خرداد 1396 ساعت 19:37 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری و حسینی به رده‌بندی رفتند

صعود گلیج به فینال کشتی گرجستان

در پایان مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان، مجتبی گلیج فینالیست شد و اکبری و حسینی راهی دیدار رده بندی شدند.

صعود گلیج به فینال کشتی گرجستان

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا از امروز (شنبه) در شهر تفلیس گرجستان آغاز شده است.


در روز نخست این رقابت ها سه فرنگی کار و دو آزادکار به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن ها در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:
در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد مجتبی گلیج با غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان و ترکیه راهی دیدار فینال شد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد نیز امید حسن‌تبار مقابل حریف گرجستانی به پیروزی دست یافت اما در برابر کشتی گیر تاجیکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در کشتی فرنگی و در وزن ۵۹ کیلوگرم مصیب اکبری با شکست ۲ بر یک مقابل آندره استیگ برگ نفر سوم المپیک از نروژ راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی به دیدار رده بندی رفت و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف آمریکایی از دور رقابت ها کنار رفت.

 فردا و در روز دوم این مسابقات نیز در کشتی فرنگی پیام بویری، سامان عزیزی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۷۵، ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم و در کشتی آزاد جمال عبادی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا امیری در اوزان ۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

دیدگاه‌ها