کد خبر : 1421256 | 21 خرداد 1396 ساعت 14:36 | 85.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ لفظی روزنامه‌های قطر و عربستان بالا گرفت 

حریف پرسپولیس تروریست تربیت می‌کند!

پس از قطع رابطه چهار کشور با قطری ها و اختلافات شدید این کشور با عربستان، جنگ رسانه ای بین آنها حتی در محیط ورزشی حرف اول را می زند، عربستانی ها در آخرین حمله خود ادعا کرده اند باشگاه لخویا از سال 2010 به تربیت تروریست پرداخته و دقطری ها نیز به پاسخ دادن در این رابطه پرداختند.

حریف پرسپولیس تروریست تربیت می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اختلافات ایجاد شده بین چند کشور عربی و قطع رابطه چهار کشور با قطری ها، بسیاری از رسانه های عربستانی اقدام به حملات متعدد و متفاوتی به این کشور حتی در محیط ورزشی داشتند، آنها در آخرین حمله خود ادعا کرده اند از روز دوم اکتبر سال 2010 تصویب شد تا در آکادمی باشگاه لخویای قطر  که حریف پرسپولیس در پلی آف آسیایی بود ، زیر نظر وزارت کشور اقدام به تربیت تروریست شود!


روزنامه الرایه در پاسخ به این تهمت و حملات مشابه می نویسد: بسیاری از روزنامه ها و رسانه های ورزشی در روزهای اخیر رویه نادرستی را در پیش گرفتند، آنها قطری ها را تروریست می دانند، آنها در حالی لیگ قهرمانان قطر را مسخره می کنند که این لیگ یکی از بهترین و بااعتبارترین لیگ های آسیاست، به سخره گرفتن آن هیچ چیزی را عوض نمی کند. 


این روزنامه در ادامه می نویسد: برخلاف آنچه گفته می شود قطری ها تروریست هستند، همه دنیا می دانند که این عربستانی ها هستند که کانون تروریست ها هستند، 15 نفر از افرادی که در حملات 11 سپتامبر حضور داشتند عربستانی و 2 نفر از آنها نیز اماراتی بودند و همانطور که همه دیدند بین آنها هیچ نشانی از قطری ها وجود نداشت. در هر نقطه از دنیا که عملیات وسیع تروریستی اتفاق می افتد پای سعودی ها در میان است. 

 

1204307


نویسنده این مطلب در ادامه به روزنامه عربستانی و مسئله تربیت تروریست در لخویا نیز می پردازد و در این باره می نویسد: روزنامه های ورزشی سعودی که به لجن پراکنی پرداخته اند باید بدانند موسسات ورزشی در قطر، جزئی از مهمترین موسسات ورزشی در دنیا هستند و یکی از دلایلی که قطر توانست میزبانی جام جهانی را به دست بیاورد همین موضوع بود، آنها ادعا کردند از میان باشگاه های قطری تاکنون 200 تروریست تربیت شده اما باید بدانند باشگاه های قطری تاکنون 200 فوتبالیست تربیت کرده و به آسیا معرفی کرده اند. 


روزنامه الرایه در پایان مطلب خود آورده است: متاسفانه روزنامه های سعودی از اخلاق و روحیه حرفه ای و ورزشی برخوردار نیستند و ورزش را با سیاست دنبال می کنند، ما در قطر به آموزش جوانان می پردازیم نه اینکه بخواهیم تروریست تربیت کنیم، آنها می دانند جوانان ما توانایی برتری در دیدارهای خود را دارند وقطعا از روی بخل و حسد این صحبت ها را به میان می آورند.

دیدگاه‌ها