کد خبر : 1421441 | 22 خرداد 1396 ساعت 10:23 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

شانس صعودمان کم نیست

اکبری: می‌توانستیم آرژانتین را 3 بر صفر هم ببریم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل آرژانتین حتی می‌توانستیم 3 بر صفر هم برنده شویم.

اکبری: می‌توانستیم آرژانتین را 3 بر صفر هم ببریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پیمان اکبری در مورد دیدار با آرژانتین در هفته دوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت:  بازی سختی بود. ما آخرین بار که با آرژانتین بازی کردیم مربوط به جام‌جهانی بود که 3 بر صفر باخته بودیم. آنها والیبال را خوب بازی می‌کنند و مربی بزرگی مانند ولاسکو را دارند که در شرایط حساس خیلی کمک‌شان می‌کند.

 

وی ادامه داد: ما برنامه خیلی خوبی برای آنها داشتیم و انگیزه بچه‌ها نیز زیاد بود و حتی می‌توانستیم 3 بر صفر هم پیروز شویم، اما در نهایت 3 بر 2 بردیم. این پیروزی خیلی برای ما مهم بود و کمک می‌کن که برای هفته آینده در شرایط روحی خوبی قرار بگیریم.

 

مربی تیم ملی والیبال در مورد شانس صعود ایران به جمع 6 تیم برتر گفت: شانس‌مان کم نیست و اگر در لهستان نتیجه خوبی بگیریم و دو تیم را ببریم می‌توانیم راهی مرحله بعد شویم.

 

اکبری در مورد درخشش معنوی نژاد در بازی با آرژانتین عنوان کرد: کلا اعتقاد خود کولاکوویچ این است که از بازیکنان در شرایط مختلف استفاده کند و شب گذشته نیز شانس جواد معنوی نژاد بود که بیشتر بازی کند. در مجموع انتظاری که از بچه‌ها داریم این است که همیشه آماده باشند، حتی برای یک امتیاز. خداراشکر در این سه بازی هم این اتفاق افتاد.

 

دیدگاه‌ها