کد خبر : 1422000 | 24 خرداد 1396 ساعت 14:17 | 184.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردیدار رییس جمهوری و ملی پوشان اتفاق افتاد:

حمایت از کی‌روش و درخواست صعود به دور دوم جام جهانی!

ملی پوشان فوتبال کشور امروز در مراسمی میهمان رئیس جمهور کشور شدند.

حمایت از کی‌روش و درخواست صعود به دور دوم جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در هفته هشتم رقابت های مقدماتی جام جهانی موفق شد با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کند؛ این برای اولین بار در تاریخ ایران است که تیم ملی به دو جام جهانی پیاپی راه یافته است. ملی پوشان به همراه مجموعه اعضای تیم ملی امروز میهمان رئیس جمهور بودند تا از عملکرد آنها تقدیر شود و ملی پوشان نیز دغدغه های خود برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی روسیه را اعلام کنند.

 


 کی‌روش و مسعود شجاعی به نمایندگی از ملی پوشان در این دیدار پیراهن شماره 17 با امضا همه ملی پوشان  را به حسن روحانی رییس جمهور منتخب هدیه دادند.جالب این که کارلوس کی روش به طور مستقیم مورد تفقد حسن روحانی قرار گرفت ورییس جمهوری درباره وی گفت : همکاری مربی خارجی با بازیکنان ایرانی یکی از مظاهر کوچک تعامل با دنیا است و نشان می‌دهد که زمانی که با نخبگان دنیا به درستی تعامل کنیم می‌توانیم افتخارات بیشتری بیافرینیم.

 

روحانی در بخش دیگری از حرفهایش به رکوردهای دفاعی تیم ملی اشاره کردو گفت :مطمئناً تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند باز هم در رقابت‌های جام جهانی مسکو با صعود از مرحله گروهی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند که باید خود را برای این ثبت تاریخی آماده کنیم و این برای تیم بزرگی که در قاره آسیا حرف اول را می‌زند، شدنی است.

 

1205016


  **درحاشیه :


* تمامی بازیکنان تیم ملی به همراه کادر فنی، تدارکاتی و مدیریتی در این نشست حضور داشتند. 
* رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای هیات رئیسه نیز از حاضرین در مراسم بودند. 
* علی کفاشیان، لیلا صوفی زاده، فریدون اصفهان، علی ممبینی و ... نیز از اعضای کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم حضور داشتند
*مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در این مراسم از روحانی خواست مقدمات حضور نان در ورزشگاه ها را فراهم کند.
*رییس‌ جمهوردر بخشی از حرفها  تقارن صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل در سال 92 پس از انتخابات ریاست جمهوری و نیز صعود به جام جهانی روسیه پس از انتخابات اردیبهشت 96 را زیبا و جالب توجه دانست و گفت: ملت ایران همانطور که پس از انتخابات اردیبهشت‌ماه به خیابان‌ها آمده و خوشحالی کردند، هنگام پیروزی فوتبالیست‌های کشور نیز شاد بودند.

 

1205027


*کارلوس کی روش درباره انتخاب روحانی و صعود تیم ملی گفت: پسران ایران در تیم ملی فوتبال بخاطر مردم ایران بار دیگر افتخار راهیابی به جام جهانی آن هم درست بعد از پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری را کسب کردند و من به عنوان عضوی از این خانواده در کنار آنها بودم.
*وزیرورزش در پاسخ به درخواست روحانی گفت :  نقشه راه مشخص و مدونی برای فراهم کردن  نیازها و امکانات مورد نیاز تیم ملی ایران در مسیر حضور در جام جهانی روسیه تهیه شده است .

 

1205028

دیدگاه‌ها