کد خبر : 1422261 | 25 خرداد 1396 ساعت 19:32 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی، کاویانی نژاد و بالی به مدال طلا دست یافتند

کشتی فرنگی جوانان آسیا؛ ۳ طلا برای ایران

نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا صاحب 3 مدال طلا و 2 نقره شدند.

کشتی فرنگی جوانان آسیا؛ ۳ طلا برای ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا امروز (پنج شنبه) در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمد جواد رضایی، امین کاویانی نژاد و مهدی بالی در اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا و کرامت عبدولی و امیرمحمد نوروزی در اوزان 60 و 96 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.



نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های روز نخست به شرح زیر است:



 در وزن 55 کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر الهام بهرام اف از ازبکستان را شکست داد وی در دوربعد نیز با نتیجه 11 بر یک از سد هی دانگ سون از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رضایی در این مرحله مقابل کائو لیگائو از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزیرسید و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار نهایی ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر 4 شکست داد و به مدال طلا رسید.



در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل یرنار فیداخمتوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر تالا تالا از چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل سیداله تازایف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.



در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول مقابل ایلانا ایلانا از چین با نتیجه 10 بر 2 به پیروزی رسید وی در دوربعد محمود باخشیلوف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر پاروین کومار از هند را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد. وی در دیدار فینال مری بیکنوف از قزاقستان را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.


در وزن 84 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سنجر تمیربک از قزاقستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار نیز ارماتبک شرماتوف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. بالی در این دیدار کالیدین آسیکیف از قرقیزستان را با نتیجه 13 بر 2 از پیش رو برداشت و قهرمان شد.



در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل دونگ جائه لی از کره جنوبی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی شیگه فومی دیگوچی از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. نوروزی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیمور ماماجانوف از ازبکستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.



در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست مقابل ساجان از هند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به باخت این هندی در مرحله نیمه نهایی، شربی نیازی از دور رقابت ها کنار رفت.



فردا در روز دوم و پایانی این رقابت ها نیز پویا دادمرز در وزن 50 کیلوگرم و امیرمحمد حاجی پور در وزن 120 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

دیدگاه‌ها