کد خبر : 1422325 | 26 خرداد 1396 ساعت 14:25 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

مفسر تلویزیون پرتغال:

رونالدو اعتمادش به رئال را از دست داده

تمایل رونالدو برای جدایی از رئال، شوکه کننده ترین خبری بود که یک هوادار رئال می توانست امروز با آن روبرو شود.

رونالدو اعتمادش به رئال را از دست داده

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه آبولا، چاپ لیسبون تیتر یک خود را به درخواست جدایی رونالدو از رئال اختصاص داده است. رونالدو به رئیس باشگاه رئال گفته است که پس از اتهامات دادستانی مادرید به وی مبنی بر 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی، قصد خروج از اسپانیا و دنبال کردن فوتبال خود در کشوری دیگر را دارد و این تصمیم او غیر قابل برگشت است.

نارضایتی رونالدو از وضعیت موجود و تمایل او به جدایی را نشریه مارکا نیز تایید کرده است.

 

1205318

 

 

در همین رابطه نونو لوز، خبرنگار ورزشی معروف کشور پرتغال و از دوستان نزدیک رونالدو به مارکا گفت:« رونالدو تصمیم گرفته فوتبالش را در خارج از اسپانیا دنبال کند. او از اینکه دادستانی مادرید از وی به اتهام تخلف مالیاتی شکایت کرده عصبانی است و حس می کند باشگاه در این قضیه به درستی از وی دفاع نکرده است. او در رئال به تمام وظایفش به درستی عمل کرده و حالا به دنبال باشگاهی جدید است.

 

 

1205316

 

 

البته او از زندگی در مادرید و بازی برای باشگاهی مثل رئال لذت می برد و نامزدش هم اسپانیایی است ولی در قضیه تخلف مالیاتی، باشگاه رئال هم به نوبه خود مقصر است و رونالدو معتقد است که باشگاه در این زمینه قصور کرده و به همین دلیل حالا احساس بی اعتمادی می کند.

او عصبانی است چرا که یک بازیکن معمولی نیست و این اتهامات تنها متوجه او نیستند و باشگاه رئال هم به آن مربوط است. چیزهای بیشتری می دانم ولی قصد بازگو کردن شان در شرایط فعلی را ندارم.»

 

 

دیدگاه‌ها