کد خبر : 1422343 | 26 خرداد 1396 ساعت 15:45 | 92.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

پشت پرده تصمیم جنجالی رونالدو در مورد رئال

کریستیانو رونالدو در اقدامی غیرمترقبه از تمایل خود برای جدایی از رئال خبر داده و به رئیس باشگاه گفته است تا مقدمات این کار را فراهم کند.

پشت پرده تصمیم جنجالی رونالدو در مورد رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سه روز پس از شکایت دادستانی مادرید از رونالدو به اتهام 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی، رونالدو از تصمیم خود مبنی بر ترک اسپانیا و جدایی از رئال خبر داد.

رونالدو که در روسیه و در اردوی تیم ملی پرتغال برای حضور در جام کنفدراسیون ها حضور دارد، به شدت از اتهاماتی که به وی وارد کرده اند عصبانی است و امروز از قول یکی از خبرنگاران نزدیک به او گفته شد که از مسئولان رئال مادرید نیز گلایه دارد.

 

 

1205029

 

 

گلایه رونالدو از باشگاهی که به او همه چیز داده و با پیراهن آن توانسته 3 توپ طلا و سه قهرمانی اروپا کسب کند، در جای خود شگفت آور است. رونالدو با پیراهن رئال توانسته رقابتی شانه به شانه با مسی داشته باشد و به لطف موفقیت های رئال بوده که حالا در آستانه برابری با مسی در کسب توپ طلا قرار دارد.

رونالدو در شرایطی از مسئولان رئال گلایه مند است که پرز بلافاصله پس از اتهامات دادستانی مادرید، در بیانیه ای به دفاع تمام قد از رونالدو پرداخت.

 

رئیس رئال در قدم اولیه درصدد است تا رونالدو را آرام کرده و او را از جدایی منصرف کند اما گفته می شود که هدف اصلی رونالدو از این تصمیم جنجالی، تحت فشار قراردادن رئالی ها برای عقد قراردادی جدید است؛ قراردادی که در آن قید شود که جریمه مالیاتی اش بر عهده باشگاه خواهد بود.

 

پرز در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، نباید در فروش رونالدو دریغ کند چرا که نام رئال مادرید بالاتر از هر ستاره و فوق ستاره ای است که این رونالدو را نیز شامل می شود.

رئال برای ادامه راه بدون رونالدو مشکل خاصی ندارد و روند موفقیت های این تیم با جدایی رونالدو مختل نخواهد شد. زیدان مسیر آینده را به گونه ای هموار کرده که عدم حضور رونالدو در آن به چشم نخواهد آمد.

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها