کد خبر : 1422401 | 26 خرداد 1396 ساعت 20:41 | 336.5K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ بزرگ پیش پای علاقمندان به جذب CR7؛

رونالدو را می خواهید؟ یک میلیارد یورو پرداخت کنید!

اگر تیمی تمایل به جذب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید را دارد، باید مبلغی فراتر از تصور را برای این بازیکن 32 ساله پرداخت کند.​​​​​​​

رونالدو را می خواهید؟ یک میلیارد یورو پرداخت کنید!

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبر شوکه کننده برای هواداران رئال مادرید در رسانه های معتبر فوتبال دنیا منتشر شد و بر طبق آن، کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تصمیم دارد در تابستان پیش رو مادرید را به مقصد دیگری ترک کند.

 

به نظر می رسد رونالدو از مشکلات مالیاتی اخیر خود در اسپانیا به ستوه آمده و اخبار روزهای اخیر مبنی بر فرار مالیاتی او باعث شد تا CR7 به طور جدی فکر جدایی از کهکشانی ها را در سر خود بپروراند.

 

 

1205317

 

 

اما طبیعتا مهم ترین موضوع در این میان، مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود. رونالدو قرارداد خود را در ماه نوامبر سال گذشته تا سال 2021 تمدید کرد و نکته جالب، وجود بند آزاد سازی 1 میلیارد دلاری برای خرید این بازیکنن در قرارداد جدید او با رئال مادرید است.

 

ابن مبلغ بدان معناست که اگر تیمی قصد داشته باشد رونالدو را به خدمت بگیرد، باید حدودا 10 برابر رقمی که شیاطین سرخ تابستان گذشته برای جذب پوگبا دادند را پرداخت کند که تقریبا اتفاقی غیرقابل انجام به نظر می رسد.

 

در همین ساعات کوتاهی که از انتشار این خبر گذشته است، رسانه ها گمانه زنی ها را برای مقصد احتمالی آینده رونالدو آغاز کرده اند اما با توجه به این رقم سرسام آور، بعید است باشگاهی توان پرداخت این عدد را برای جذب رونالدو داشته باشد.

 

 

1203155

 

 

نباید فراموش کرد علیرغم روند فوق العاده کریستیانو در ماه های اخیر و نقش مهم او در موفقیت های بزرگ لوس بلانکوس، این بازیکن 32 ساله شده و بعید است سالهای درازی قادر به ادامه این روند درخشان باشد.

 

به همین دلیل، قطعا در صورت جدایی رونالدو، باشگاه مورد نظر مبلغی بسیار پایین تر از این را برای جذب او پرداخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها