کد خبر : 1422420 | 26 خرداد 1396 ساعت 23:14 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سپاهان در فکر بازگشت به اروپا؛

تلفن‌خاموش حاج‌صفی اصلی‌ترین نگرانی‌هواداران

در شرایطی که تیم سپاهان تاکنون فعالیت تحسین برانگیزی در فصل نقل و انتقالات داشته، هنوز قرارداد مهم ترین بازیکن این تیم تمدیده نشده است.

تلفن‌خاموش حاج‌صفی اصلی‌ترین نگرانی‌هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته احسان حاج صفی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل در دسته دوم فوتبال آلمان با سقوط این تیم به دسته پایین تر از این تیم جدا شد و در نهایت به تیم سپاهان پیوست. البته کاپیتان سپاهانی ها پیش از بازگشت به تیم ویسی تمام تلاش خود را برای ادامه فوتبال خود در اروپا به کار بست ولی چون پیشنهادات موردنظرش را دریافت نکرد، ترجیح داد بار دیگر به سپاهان بازگردد و از هفته چهارم و دیدار برابر صنعت نفت آبادان با بازوبند کاپیتانی برای طلایی پوشان به میدان رفت.


حاج صفی با نمایش های خود در طول فصل نشان داد که ارزش تمام توجهاتی که به او می شود را دارد و در تیم کی روش نیز یکی از مهره های مورد اعتماد این مربی پرتغالی است.


سپاهان تاکنون یکی از بهترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات بوده است و با 6 بازیکن تاثیرگذار به توافق دست یافته است. با این حال حاج صفی که بی شک مهم ترین چهره طلایی پوشان است پس از اردوی تیم ملی از دسترس خارج شده و موبایل خود را هم خاموش کرده تا زمزمه های خروج او از باشگاه قوت گیرد.


سال گذشته پیش از بازگشت به تیم سپاهان از لیگ یونان به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی حاج صفی نام برده می شد و حالا به نظر می رسد بار دیگر پیشنهاد مناسبی از لیگ یونان می تواند  حاج صفی را مانند انصاری فرد و شجاعی به این لیگ منتقل کند.


محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با فارس در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد با احسام حاج صفی ضمن ابراز بی اطلاعی از شرایط این بازیکن عنوان کرد: « ماندن احسان با خودش است و با ما نیست و این تصمیمی هست که خودش باید بگیرد. او اگر در ایران باشد قطعا با سپاهان است و هیچ بحثی در رابطه با نحوه قرار داد او نداریم. سپاهان خانه اوست و همه جوره در خدمت
او هستیم اما اگر تصمیم به رفتن به خارج بگیرد دیگر با خودش است.»


طاهری در ادامه و در پاسخ به سوالی که آیا برای باشگاه مهم نیست که این بازیکن از تیم جدا شود، خاظرنشان کرده است :« برای ما مهم است اما قراردادمان با او یک ساله است و نمی توانیم او را اجبار کنیم که بماند. قرارداد حاج صفی یک ساله بوده و دیگر در اختیار خودش هست که بماند یا خیر.»


اضافه شدن سعید آقایی به تیم سپاهان شاید پیش دستی کرانچار سرمربی سپاهان برای پر کردن جای بهترین بازیکن تیمش باشد؛ با این حال هنوز چیزی در مورد آینده کاپیتان سپاهان مشخص نیست و ممکن است این بازیکن همانند لیگ پانزدهم قصد جدایی از تیم محبوبش و ادامه فوتبال در اروپا را داشته باشد.

دیدگاه‌ها