کد خبر : 1422505 | 27 خرداد 1396 ساعت 14:25 | 68.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

خشم مدیر پی اس جی از پیشنهاد بارسلونا

پرتیراژترین نشریه ورزشی ایتالیا امروز فاش ساخت که اولین پیشنهاد رسمی بارسلونا برای جذب وراتی با واکنش تند مدیر قطری پاری سن ژرمن روبرو شده است.

خشم مدیر پی اس جی از پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی به گزینه خرید اصلی بارسا برای تقویت خط میانی این تیم بدل شده است. ستاره ایتالیایی هفته گذشته به مدیران پی اس جی اطلاع داد که قصد جدایی دارد و هدف او نیز پیوستن به بارسلونا است ولی مسئولان باشگاه پاریسی قصد ندارند این بازیکن را که تا 2021 قرارداد دارد، از دست بدهند.

 

 

1205013

 

 

روز گذشته انتشارعکسی از وراتی که در آن او نسخه ای از نشریه موندودپورتیوو(چاپ بارسلونا) را در دست داشت نیز حاشیه های جدیدی برای این بازیکن ایجاد کرد.

در همین راستا، گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که بارسلونا اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب وراتی را به پاری سن ژرمن ارائه داده و با واکنش تند الخلیفه روبرو شده است.

مدیر قطری PSG از طریق هنریک(مدیر ورزشی پی اس جی) به بارسلونا پیغام داده است:« وراتی می تواند با هر کسی و با هر پیراهنی عکس بگیرد ولی 4 جولای او در تمرینات پاری سن ژرمن حاضر خواهد شد چرا که هرگز در فهرست فروش ما قرار ندارد و تحت هیچ شرایطی نیز اجازه جدایی او صادر نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها