کد خبر : 1422576 | 27 خرداد 1396 ساعت 18:36 | 263.1K بازدید | 0 دیدگاه

از نیمار تا دیبالا؛

چه کسی جانشین رونالدو در ترکیب رئال خواهد بود؟

در صورت جدی شدن اخبار جدایی رونالدو از رئال مادرید، سران این تیم از همین حالا باید به دنبال یافتن جانشینی برای او باشند.

چه کسی جانشین رونالدو در ترکیب رئال خواهد بود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بعد از گذراندن فصلی فوق العاده و فراموش نشدنی، بزرگ ترین کابوس برای هواداران رئال مادرید را باید خبر جدایی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی این تیم دانست.

 

 

1203136

 

 

مشکلات مالیاتی، رونالدو را به ستوه آورده و به همین دلیل ممکن است دیگر شاهد حضور او در لباس سفید رنگ رئال نباشیم.

 

اما بی شک در این میان یکی از مهم ترین دلمشغولی های هواداران و البته سران لوس بلانکوس، یافتن جانشینی برای این ستاره 32 ساله خواهد بود. در ادامه، گزینه های ممکن را از نظر خواهیم گذراند؛

 

نیمار

فلورنتینو پرز از دیرباز در رویای جذب نیمار بوده و در صورت جدایی رونالدو، او می تواند هدف اول کهکشانی ها لقب بگیرد.

 

 

1205463

 

 

این ستاره برزیلی می تواند با انتقال به رئال تبدیل به ستاره اول این تیم شده و نقش اول ترکیب رئال در موفقیت های احتمالی آتی را ایفا کند.

 

نیمار در صورت حضور در رئال از زیر سایه مسی خارج شده و مبلغ 200 میلیون یورویی انتقال او نیز از درآمد فروش رونالدو حاصل خواهد شد.

 

کیلیان امباپه

شاید هیچ بازیکنی به اندازه امباپه شانس تبدیل شدن به ستاره اول فوتبال طی یک دهه آینده را نداشته باشد و شاید وارث بعدی مسی و رونالدو در کسب افتخارات، این ستاره جوان فرانسوی باشد.

 

 

1205460

 

 

امباپه تا به امروز نیز ثابت کرده که قادر به خلق آمار و ارقامی فوق العاده در آینده است و شاید دیگر رقبای او در این لیست قدرت گلزنی او را نداشته و یا از لحاظ سن و سال ارزش کمتری نسبت به کیلیان برای سرمایه گذاری داشته باشند.

 

رابرت لواندوفسکی

در صورت جدایی رونالدو، باید ستاره ای جانشین او شود که از لحاظ آمار گلزنی یارای مقابله با این فوق ستاره پرتغالی را داشته باشد و در این میان شاید نتوان نامی برتر از رابرت لواندوفسکی را برای ترکیب کهکشانی ها پیدا کرد.

 

 

1205461

 

 

آمار و ارقام موید آن است که لوا قدرت تمام کنندگی فوق العاده ای دارد و این همان موضوعیست که در صورت جدایی CR7، بزرگ ترین نیاز تیم زیدان در مستطیل سبز خواهد بود.

 

آنتوان گریزمان

اگرچه بند آزادسازی 100 میلیون یورویی در قرارداد این ستاره فرانسوی وجود دارد، اما در گذشته نیز بارها شایعات مبنی بر جدایی او از اتلتیکو مادرید شنیده شده است.

 

 

1205464

 

 

گریزمان بارها اذعان داشته که علاقمند به فتح عناوین است و اگرچه شاید انتقال از تیم همشهری کار آسانی نباشد، اما وسوسه تبدیل شدن به ستاره اول تیمی همانند رئال و یاری رساندن به این تیم برای ادامه این روند فوق العاده، شاید آنتوان را راهی برنابئو کند.

 

پائولو دیبالا

بدون شک در دنیای حال حاضر فوتبال، دیبالا را باید یکی از بااستعدادترین و آینده دارترین بازیکنان خطاب کرد.

 

 

1205462

 

 

ستاره جوان آرژانتینی در فصول اخیر کیفیت بالای خود را در ترکیب یوونتوس نشان داده و امسال و در لیگ قهرمانان نیز با درخشش برابر بارسلونا به خوبی توانست ارزش های خود را به سران رئال به اثبات برساند.

 

دیبالا نیز می داند که برای فتح عناوین تیمی و البته فردی، شاید رئال مادرید فضای بهتری از یوونتوس باشد و تبدیل شدن به نقش اول برنابئو، شاید او را مجاب به جدایی از بیانکونری و مهاجرت به پایتخت اسپانیا کند.

 

منبع: مارکا

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها