کد خبر : 1422673 | 28 خرداد 1396 ساعت 12:46 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

عبدولی: به قهرمانان نگاه متفاوت وجود نداشته باشد

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو تاکید کرد: ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنم و با وجود همه کاستی‌ها، خوشحال کردن مردم بهترین پاداش برای ماست.

عبدولی: به قهرمانان نگاه متفاوت وجود نداشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: مدتی قبل مصاحبه ای از من منتشر شد که می خواهم برای کشور دیگری به میدان بروم که بعد از آن مصاحبه بسیاری از دوستان تماس گرفتند که این حرف ها به صلاح ورزش کشور نیست.در حالیکه من آن حرف ها را مطرح نکرده بودم چرا که ایران را با هیج جای دنیا عوض نمی‌کنم و مهمترین دل خوشی من شاد کردن هموطنانم است.

 

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: همه چیز مسائل مالی نیست که بتوان با سنگ و معیار خاصی آن را سنجید و انتظار ما این است که فکر نکنند اگر حرف یا گلایه‌ای را مطرح می کنیم نسبت به فوتبالیست ها حساسیت داریم.

 

وی ادامه‌ داد: ما خودمان می دانستیم کشتی ورزش سخت و طاقت فرسایی است که وارد آن شدیم و می دانیم در آن پول به اندازه برخی رشته ها نیست اما خوشحالی مردم و حمایت آن ها بعد از توکل به خدا بزرگترین تکیه گاه ماست.

 

عبدولی خاطر نشان کرد: این که رییس جمهور محترم بلافاصله دو روز بعد از صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال به جام جهانی با فوتبالیست‌ها دیدار می کند نشان دهنده علاقه ایشان به این رشته است و انتظار ما از دکتر روحانی و مشاوران ایشان اینست که نگذارند نگاه متفاوتی بین ورزشکاران سایر رشته های مدال آور ایجاد شود.

 

وی در پایان گفت‌:  اگر درآمد کمی داریم اما  باز هم به عشق مردم با تمام وجود برای موفقیت در رویدادهای مهم پیش رو تلاش می کنم و ضمن تبریک صعود تیم فوتبال به جام جهانی امیدوارم نگاه مساوی به جامعه ورزش وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها