کد خبر : 1422823 | 29 خرداد 1396 ساعت 00:50 | 133K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: از بچگی به استقلال علاقه‌مند بودم

داریوش شجاعیان دقایقی قبل با قرارداد ٣ ساله به استقلال تهران پیوست.

شجاعیان: از بچگی به استقلال علاقه‌مند بودم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان خرید جدید استقلالی ها درباره قراردادش با این باشگاه گفت: قرارداد و کش و قوس هایش باید بگویم که من یک بعدازظهر قرار بود باشگاه باشیم و قرارداد را تنظیم کنیم ولی بخاطر مشکلات خانوادگی و تماسی که با شیراز داشتم  باعث شد تا این قرارداد به آخرشب موکول شود و همانطور که می دانید اکنون قراردادم را با استقلال امضا کردم تا بتوانم به تیمی که دوستش دارم و از بچگی به آن علاقمند بودم بپیوندم و امیدوارم با کمک هواداران و بچه ها بتوانیم امسال سال خوبی در استقلال داشته باشیم.


 ستاره جدید استقلال تهران در ادامه افزود:  اتفاقی که در فضای مجازی رخ می دهد  با قطعیت نمی شود گفت که حقیقت دارد و به نظرم اخباری که در فضای مجازی پخش شده بود صحت نداشت و دلیل آنکه من بعدازظهر سر قرار حاضر نشدم، مادرم بود که مشکلاتی برایشان ایجاد شده بود و از همین رو نتوانستم به موقع در باشگاه استقلال حضور داشته باشم.

 

شجاعیان با عذرخواهی از هواداران درباره عملی کردن به وعده اش گفت: از همین جا از هواداران استقلال بابت آنکه نتوانستم سر موعد مقرر حضور داشته باشم عذرخواهی می کنم اما همانطور که شما شاهد هستید سر قولم ماندم و نگذاشتم این قرار به فردا موکول شود و همین امشب به باشگاه استقلال آمدم و کار را تمام کردم. خدا را شکر می کنم که همه چیز توافق شد و توانستم به تیم استقلال و پرطرفدار آبی های تهران بپیوندم.


او که مدتی از تیم ملی دور بوده در رابطه با آنکه یکی از دلایل انتخاب استقلال پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده اینطور توضیح می دهد: مطمئنا تیمی که در آن بازی می کنید در انتخاب تیم ملی تاثیرگذار است و من هم یکی از دلایل انتخاب تیم امسالم همین بود به جز آنکه دلیل اصلی حضورم در جمع آبی ها دلی بوده. امیدوارم آنها من را در راه رسیدن به تیم ملی کمک کنند تا بتوانم سال آینده مسافر روسیه باشم و با کمک علی آقا سهمیه استقلال را در تیم ملی بیشتر کنیم.

دیدگاه‌ها