کد خبر : 1422852 | 29 خرداد 1396 ساعت 11:53 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظری و یک ستاره برای پایان نقل و انتقالات استقلال

مدیر عامل استقلال بی اشاره به نام های مورد نظر منصوریان اعلام کرد با دو خرید دیگر پرونده نقل و انتقالات استقلال را خواهد بست.

منتظری و یک ستاره برای پایان نقل و انتقالات استقلال

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان بعد از حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده به عنوان سومین خرید لیگ برتری استقلالی ها به هواداران این تیم معرفی شد تا آبی پوشان سومین خرید خود را در خط هافبک انجام دهند.


رضا افتخاری پس از این انتقال در جمع خبرنگاران اعلام کرد که استقلال همچنان برای جذب دو ستاره در بازار نقل و انتقالات تلاش می کند. دو ستاره ای که البته افتخاری اسم آنها را بر زبان نیاورد اما پژمان منتظری مدافع تیم ملی و فصل گذشته الاهلی مطمئنا یکی از آنها خواهد بود. این بازیکن در چند مرحله با استقلالی ها وارد مذاکره شده و انتظار می رود به زودی و پیش از آنکه تمرینات استقلال جدی شود، با امضای قراردادی استقلالی شود.


درباره ی دومین ستاره ای که مد نظر استقلالی ها قرار دارد اما گمانه زنی های زیادی انجام می شود. احسان حاج صفی مد نظر استقلالی ها بود اما این بازیکن پیشنهاد استقلال را قبول نکرده است. رامین رضاییان دیگر گزینه ای است که مدیران استقلال نام او را در چند مرحله بر زبان آوردند اما وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و طبق اعلام مدیر برنامه های رضاییان، این مدافع ملی پوش به دنبال حضور در فوتبال اروپا می باشد و انتقال او به استقلال بعید به نظر می رسد. جلال الدین ماشاریپوف بازیکن لوکوموتیو نیز دیگر گزینه ای بود که استقلالی ها در چند مرحله با او مذاکره کردند اما این مذاکرات نتایج مثبتی به همراه نداشت.


با این وجود اما مدیران استقلال هنوز از نام جدید مد نظر خود رونمایی نکردند تا آخرین خرید آبی ها در بازار تابستانه نقل و انتقالات ابهام جدید این تیم باشد.

دیدگاه‌ها