کد خبر : 1422901 | 29 خرداد 1396 ساعت 14:53 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان، بیت سعید یا قربانی؛

وارث پیراهن کاوه در استقلال کیست؟

با جدایی کاوه رضایی از استقلال یکی از جذاب ترین شماره های پیراهن این تیم به هیچ بازیکنی اهدا نشده است.

وارث پیراهن کاوه در استقلال کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی تنها جدا شده ی رسمی استقلال تا به امروز است که راهی تیم فوتبال شالروا بلژیک شد. با جدایی کاوه رضایی، پیراهن شماره 9 استقلال هم اکنون در اختیار هیچ بازیکنی نیست تا یکی از جذاب ترین شماره های پیراهن استقلال در آستانه فصل جدید بعد از رضایی وارثی نداشته باشد.


در میان خرید های جدید استقلال سجاد شهباززاده با پیراهن شماره 10 به استقلال باز خواهد گشت. حسن بیت سعید نیز علاقه دارد تا پیراهن شماره 7 را بر تن کند اما هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق رخ خواهد داد و یا منصوریان ترجیح می دهد این پیراهن را خالی بگذارد. اگر منصوریان شماره 7 را در اختیار بیت سعید نگذارد، مهاجم تازه وارد آبی ها یکی از کاندیداهای بر تن کردن پیراهن شماره 9 خواهد بود. همچنین مطمئنا بازیکنانی مانند قائدی فر، نجفی و حسینی تازه وارد با توجه به سن پایینی که دارند حاضر نیستند فشار ناشی از بر تن کردن این پیراهن را تحمل کنند. داریوش شجاعیان دیگر خرید جدید استقلال است که این بازیکن نیز هنوز شماره پیراهن خود را به استقلالی ها اعلام نکرده و باید دید در آستانه فصل کدام شماره را انتخاب خواهد کرد.


همچنین در میان بازیکنان حال حاضر استقلال نیز علی قربانی تنها گزینه ای است که می تواند این پیراهن را برای فصل آینده بر تن کند اما هنوز منصوریان صحبتی با مهاجم گلزن خود در این باره نداشته است.  به این ترتیب به نظر می رسد اگر منصوریان تصمیم به اهدای شماره 9 به یکی از بازیکنان حال حاضر استقلال داشته باشد، قربانی، بیت سعید و شجاعیان تنها گزینه های او برای این اتفاق هستند.

دیدگاه‌ها