کد خبر : 1422934 | 29 خرداد 1396 ساعت 17:32 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تبریزی خواهان بازگشت خطیبی

هواداران تیم فوتبال ماشین سازی خواهان بازگشت رسول خطیبی به تیم خود شده اند.

هواداران تبریزی خواهان بازگشت خطیبی

 

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی فصل گذشته موفق شد پس از بیست سال تیم ماشین سازی را بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور برساند. ماشین سازی در ادامه  و علیرغم شروع خوبی که در آغاز لیگ شانزدهم داشت، نتوانست این روند را ادامه دهد و رسول خطیبی جای خود را به فرهاد کاظمی داد.


ماشین سازان که شرایط سختی را تجربه می کردند با فرهاد کاظمی هم به جایی نرسیدند تا پیش از پایان رقابت ها سقوطشان به لیگ یک مسجل شود و وداعی زودهنگام با لیگ برتر داشته باشند.
در پایان فصل شانزدهم لیگ برتر ماشین سازی به همراه صبای قم به دسته یک مسابقات کشور سقوط کرد ولی علیرغم اینکه خیلی از رقیبان این تیم در حال تدارک تیم خود برای  حضور هر چه بهتر در مسابقات سال آینده هستند، هنوز ماشین سازی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نکرده و هنوز سرمربی تیم خود را نمی شناسد.


مدیران ماشین سازی در آخرین مصاحبه های خود از معرفی سرمربی جدید در هفته جاری خبر داده اند و این در شرایطی است که بسیاری از هواداران این تیم ریشه دار استان تبریز با به راه انداختن کمپین های مختلفی در شبکه های مجازی خواهان بازگشت رسول خطیبی سرمربی سابق ماشین سازی به این تیم هستند؛ مربی ای که پس از سال ها ماشین سازی را به لیگ برتر هدایت کرده بود و گسترش فولاد تبریز نیز که در حال حاضر شرایط مناسبی را تجربه می کند، توسط این مربی به لیگ برتر آورده شده است.


در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم مدیران ماشین سازی در نهایت چه تصمیمی برای این تیم خواهند گرفت و آیا بار دیگر رسول خطیبی مسئولیت این تیم را بر عهده می گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها