کد خبر : 1423007 | 30 خرداد 1396 ساعت 01:32 | 71.7K بازدید | 3 دیدگاه

به مدت یک فصل؛

امید ابراهیمی قراردادش را تمدید کرد

لیدر خط میانی استقلال طبق وعده سرمربی تیمش قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

امید ابراهیمی قراردادش را تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی فصل گذشته آخرین بازیکنی بود که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد اما امسال با سیاست درست مدیران استقلال خیلی زود در جلسه با مدیران باشگاه حاضر شد و با تمدید قرارداد رسما در این تیم ماندگار شد.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: با درخواست کادرفنی قرارداد امید ابراهیمی بازیکن ملی پوش و اثر گذار استقلال و تیم ملی برای یک فصل دیگر تمدید شد.

مدیرعامل استقلال در ادامه عنوان کرد: ابراهیمی در سه فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بعد از توافقاتی که میان باشگاه و این بازیکن حاصل شد، ابراهیمی به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود با باشگاه را تمدید کرد. تمدید قرارداد ابراهیمی را به این بازیکن و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم هافبک با اخلاق استقلال در فصل جاری نیز درخشش خود با پیراهن استقلال را ادامه دهد.

افتخاری در پایان گفت: خبرهای خوش برای هواداران استقلال همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا همچنان بازیکنان اثرگذار و مورد نظر کادرفنی را برای فصل آینده جذب کنیم تا تیمی قدرتمند و مدعی را روانه ی مسابقات کرده باشیم.

 

امید ابراهیمی فصل گذشته لیدر خط میانی استقلال بود و با دستور علیرضا منصوریان مدیران این باشگاه خیلی زود کار تمدید قرارداد این بازیکن را به پایان رساندند.


ابراهیمی فعلا مصدوم است و شرایط حضور در تمرینات را ندارد اما به محض اینکه سلامتی اش را بدست بیاورد در تمرین آبی ها شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها