کد خبر : 1423009 | 30 خرداد 1396 ساعت 01:41 | 180.3K بازدید | 10 دیدگاه

خیلی زود به پرسپولیس برمی‌گردم؛

صحبت‌های سروش رفیعی درباره جدایی از پرسپولیس

هافبک فصل اخیر پرسپولیس مسائلی را پیرامون نحوه جدایی‌اش از این تیم و لژیونر شدن عنوان کرد.

صحبت‌های سروش رفیعی درباره جدایی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی درباره رفتن از پرسپولیس گفت: دوست نداشتم با احساسات، فکر و ذهن هواداران بازی شود که متاسفانه طی یکی، دو روز اخیر این اتفاقات افتاد؛ انتظار نداشتم چنین حرف‌هایی بشنوم چون سعی کردم خیلی حرفه‌ای و با احترام تصمیمم را بگویم.


او ادامه داد: قبل از همه آقای برانکو و باشگاه را در جریان جدا شدنم گذاشتم و خیلی صمیمانه از آنها تشکر کردم؛ بعد از اینکه تصمیمم را گرفتم در اینستاگرام مطلبی نوشتم تا از تماشاگران تشکر داشته باشم؛ نمی‌گویم خداحافظی چون همیشه خودم را جزو پرسپولیسی‌ها و این خانواده می‌دانم و این سعادت را هر چند کوتاه داشتم که در خدمت این تیم باشم.


هافبک فصل قبل پرسپولیس با بیان اینکه خاطرات بسیار خوب و شیرینی با این تیم دارم، اظهار کرد: غیر از مهربانی و لطف از تماشاگران، مردم عزیز، پیشکسوتان، باشگاه، مربیان، دوستان و هم‌بازیانم ندیدم و مطمئنم خیلی زود به پرسپولیس برمی‌گردم و سعی می‌کنم این مدت نبودن خود را جبران کنم؛ در هر حال یک پرسپولیسی هستم که آرزوی موفقیت و سربلندی در هر مقطعی برای تیمم دارم.


رفیعی ابراز کرد: خیلی اهل توضیح دادن راجع به یک مسئله نیستم ولی آنقدر احترام تماشاگران پرسپولیس واجب است، به من محبت داشتند و سوال می‌کنند و پیگیر هستند که لازم بود مسائلی را عنوان کنم.


او با تاکید بر اینکه هیچ چیز مهم‌تر از صداقت نمی‌بینم، گفت: نه اهل بازارگرمی هستم و نه می‌خواهم با اسم لژیونر شدن برای پرسپولیس بازارگرمی داشته باشم؛ پرسپولیس آنقدر بزرگتر از این حرف‌ها است که هیچوقت من نمی‌توانم چنین کاری انجام دهم.


شماره 7 فصل گذشته پرسپولیس اذعان کرد: خیلی واضح و صریح صحبت و خداحافظی کردم و امیدوار هستم آنهایی که شرایط من را بهتر می‌فهمند و درک می‌کنند بدانند مطمئنا خیلی از جوانب را در نظر داشتم و این تصمیم را گرفتم؛ امیدوار هستم خیلی زود برگردم و در خدمت پرسپولیس باشم و در کنار هواداران بمانم.


رفیعی با بیان اینکه دلیلی برای اینکه همه چیز را کامل توضیح دهم نمی‌بینم، اظهار کرد: شاید در فرصتی مناسب‌تر و مصاحبه‌ای تلویزیونی خیلی حرف‌ها را بزنم اما تماشاگران بدانند همه آنها و پرسپولیس را دوست دارم و با جان و دل به این تیم آمدم ولی در این مقطع به خیلی از مسائل فکر کردم و تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم؛ امیدوار هستم پرسپولیس در همه میادین بدرخشد تا ما خوشحال شویم.

دیدگاه‌ها