کد خبر : 1423214 | 31 خرداد 1396 ساعت 11:03 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

پژمان نوری یک فرمانده با تجربه در میدان جنگ است

صالح‌نیا: مایلی‌کهن نباید وارد حاشیه می شد

مربی سابق تیم ملی معتقد است ترکیب جدید ملوانی ها و تمرینات شدید این تیم باعث شده تا انزلی چی ها یک بار دیگر به لیگ برتری شدن خوشبین باشند.

صالح‌نیا: مایلی‌کهن نباید وارد حاشیه می شد

به گزارش "ورزش سه"، ملوانی ها که در هفته های پایانی لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر جاماندند این روزها به شدت سرگرم تمرینات آماده سازی خود هستند تا بتوانند با نتایج قابل قبول خود را به فصل هجدهم لیگ برتر برسانند. روزی دو نوبت تمرین، حضور دست نشان در انزلی، تکمیل شدن کادر بازیکنان و ... باعث شده تا هواداران این تیم یک بار دیگر امید به صعود پیدا کنند و بار دیگر به حمایت از تیم بپردازند، از جمله بهمن صالح نیا که از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود و این روزها پایه ثابت تمرینات انزلی چی هاست. عصر روز گذشته با او و در حاشیه بازی تدارکاتی ملوانی ها به صحبت پرداختیم.

 

به آینده ملوان با نادر خوشبینم

 

نادر دست نشان ، به حق یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشورمان به شمار می آید و تاکنون توانسته کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد، از اینکه "نادر" حاضر شده هدایت ملوان را بر عهده بگیرد خیلی خوشحالم و با توجه به جدیت و سختکوشی این مربی و بازیکنان ملوان در تمرینات به آینده تیم خوشبین هستم. او مربی کاربلدی است و من از عملکرد و رفتارش در کنار زمین و جدیتش در تمرینات خیلی خوشم می آید. او یک مربی شمالی است که به آب و هوای شمال نیز آشنایی کامل دارد. 

 

مایلی کهن تمرکزش را از دست داد

 

فصل قبل محمد مایلی کهن در ملوان زحمت زیادی کشید ولی با اینحال نتوانست ملوان را لیگ برتری کند. او از جمله مربیان سالم کشورمان است اما نباید گرفتار مسایل حاشیه ای می شد.حاجی بخشی از وقت خود را صرف حواشی ، به خصوص فرهنگ سازی در فوتبال کرد ، در حالیکه بهتر بود همه وقت خود را برای قوی شدن ملوان صرف می کرد و تمرکزش را از دست نمی داد.

 

حاجی مایلی دغدغه فرهنگی داشت

 

من بارها از مایلی کهن خواهش کردم همه وقتش برای ملوان صرف کرده و روی موفقیت و صعود این تیم تمرکز کند. البته دغدغه حاجی مایلی کهن مساله فرهنگی در ورزشگاه ها بود. او می خواست چند نفری که بعضا در ورزشگاه ها بد دهنی کرده و حرف های نامربوط می زنند را اصلاح کند. به ایشان گفتم امثال من و شما به عنوان مربی بهتره رسیدگی به مساله فرهنگی را به صاحبانش بسپاریم و تمام وقت خود را برای تقویت و صعود تیم هایمان به کار ببندیم.

 

بازیکن باتجربه، یک فرمانده در میدان جنگ است

 

البته به نظرم دلیل اصلی ناکامی ملوانی ها این ها نبود، مهمترین دلیل صعود انزلی چی ها، جوانی بیش از حد تیم بود. اگر حاجی در کنار بازیکنان جوان و آینده دار ، یکی، دو بازیکن با تجربه هم به تیم تزریق می کرد ، بهتر بود. حضور بازیکنان باتجربه باعث موفقیت هر تیمی می شود، بازیکنانی نظیر پژمان نوری، مثل فرمانده هان با تجربه و متخصص در بین سربازان جوان و کم تجربه در میدان جنگ هستد. 

 

با حمایت مالی راه صعود آسانتر می شود

 

برای اینکه ملوان بتواند به لیگ برتر صعود کند یک فاکتور مهم لازم است و آن پشتیبانی مالی است. خوشبختانه منطقه آزاد انزلی و شورای شهر که ورزش دوست هستند قول داده اند از ملوان حمایت کنند. اگر آنها به قولشان عمل کنند طبعا کار نادر و شاگردانش آسانتر و راه صعود هموارتر می شود.

دیدگاه‌ها