کد خبر : 1423260 | 31 خرداد 1396 ساعت 14:38 | 158.8K بازدید | 3 دیدگاه

جلب رضایت شماره 11 برانکو؛

کامیابی‌نیا با پرسپولیس توافق کرد

هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس بعد از اینکه در اولین مذاکره خود برای تمدید قرارداد به توافق دست نیافت، در جلسه امروز طرفین مشکلات را برطرف کردند.

کامیابی‌نیا با پرسپولیس توافق کرد

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که بعد از پایان قرارداد دوساله خود با پرسپولیس با توجه به عملکردش مورد توجه این تیم قرار گرفته بود، در مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد طرفین به توافق دست نیافتند.

 


مساله ای که در نهایت با مذاکره امروز مابین مدیربرنامه او و مسوولان باشگاه به نقطه مشترک نزدیک شد و مدیربرنامه این باشگاه در پایان جلسه در این باشگاه خبر از توافق و تمدید قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس داد.

 

کمال کامیابی نیا بر این اساس به زودی با حضور در محل باشگاه و توافق نهایی قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید خواهد کرد تا بار دیگر با حضور در خط میانی پرسپولیس به موفقیت‌های مدنظر خود در جمع شاگردان برانکو نزدیک شود.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس که صحبت‌هایی در خصوص پیشنهادات بالاتر دیگر تیم‌ها برای جلب رضایت و حضورش در آنها شنیده می‌شد، با توجه به شرایط مثبت پیشرفت و علاقه‌ای که برای باقی ماندن در پلان موفقیت آمیز برانکو ایوانکوویچ داشت، تصمیم گرفت با پیراهن شماره 11 به کار خود در این تیم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها