کد خبر : 1423303 | 31 خرداد 1396 ساعت 16:40 | 53.2K بازدید | 1 دیدگاه

فریبا: یک مدافع جذب می کنیم

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکنان حاضر در قطر به آسانی فوتبال این کشور را به مقصد ایران ترک نمی کنند.

فریبا: یک مدافع جذب می کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط استقلال در شروع تمرینات گفت: سه روز از شروع تمرینات استقلال می گذرد و در ابتدای فصل روزهای ابتدایی به جمع کردن بازیکنان و تکمیل شدن تیم اختصاص دارد. در حال حاضر امید ابراهیمی تنها مصدوم استقلال است و بقیه بازیکنان در اخیار کادرفنی هستند. همچنین میک مک درموت نیز به کادرفنی ما اضافه شده است. بازیکنان روحیه بالایی دارند و تمرینات جدیدی نیز به آنها داده شده تا با شادابی به استقبال فصل بروند.


او افزود: بازیکنان صبح روز چهارشنبه وزنه زدند و عصر نیز یک جلسه تمرین خواهند داشت. برنامه ی تمرینی تیم مشخص شده و در بعضی از روزهای دو جلسه تمرین خواهیم داشت تا آماده ی لیگ شویم.


فریبا در ادامه عنوان کرد: من نام دوران پیش فصل را برای کادر فنی ماه عسل گذاشته ام. هر چند در این دوران بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند و سخت ترین روزهای فصل را سپری می کنند اما کادرفنی به دلیل عدم برگزاری مسابقات فشار کمتری را تحمل می کند و اکنون ماه عسل آنها است. ما در دهه اول تیر ماه در تهران تمرینات خود را پیگیری می کنیم و بعد از آن راهی ارمنستان می شویم تا ضمن برگزاری اردو، یک یا دو بازی دوستانه داشته باشیم.


مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره نقل و انتقالات این تیم، گفت: نقل و انتقالات خوبی داشتیم. از آقایان افتخاری و توفیقی تشکر می کنم و به قول آقای منصوریان تیم نقل و انتقالاتی ما در تابستان خوب عمل کردند. یک سری از بازیکنان البته در پایان قرارداد خود بودند و حضور یا عدم حضور آنها دست باشگاه نیست و می توانند برای آینده ی خود تصمیم بگیرند. کاوه رضایی نیز از این دست از بازیکنان بود که یک سال برای ما زحمت کشید و در نهایت ترجیح داد راهی فوتبال اروپا شود و ما نیز برای او آرزوی موفقیت داریم.


فریبا افزود:پیش از این به آقای منصوریان گفته بودم که روی منتظری حساب باز نکند. در قطر که ما وضعیت منتظری و جباری را دیدیم و حرف های آنها را شنیدیم، به منصوریان گفتم آنها به آسانی قطر را رها نمی کنند و با یک پیشنهاد معمولی نیز در این کشور می مانند. آرامش، امکانات و راحتی خانواده بازیکنان از عواملی است که باعث می شود قطر را رها نکنند. در هر صورت ما یک بازیکن در دفاع وسط لازم داریم و باید طی روزهای آینده جذب کنیم.


او در پایان درباره اضافه شدن میک مک درموت به استقلال گفت: او قطعا به ما کمک می کند. در سال هایی که در ایران حضور داشته نشان داده که کی روش الکی دست روی کسی نمی گذارد. او قطعا بدنساز بزرگی است و در امور فنی نیز تجربه کافی برای کمک به ما را دارد و در سال جاری کمک استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها