کد خبر : 1423452 | 01 تیر 1396 ساعت 18:17 | 119.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاینده: آجورلو چند بار از استقلالی ها خواست با ما تعامل کنند

درخواست تراکتور از استقلال؛ از ما بازیکن نگیرید!

مدیران باشگاه تراکتورسازی از همتایان خود در باشگاه استقلال درخواست کردند بازیکنی از تیم تبریزی جذب نکنند.

درخواست تراکتور از استقلال؛ از ما بازیکن نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، با جدی شدن بحث حضور خالد شفیعی در تیم استقلال باشگاه تراکتورسازی از مسئولان استقلال خواست بازیکنی از این تیم جذب نکنند. تراکتوری ها که از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات محروم هستند،در صدد هستند تا قرارداد خالد شفیعی را برای لیگ هفدهم نیز تمدید کنند و از این رو قصد دارند مسئولان استقلال را از جذب این بازیکن منصرف کنند.


محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: باشگاه تراکتورسازی شرایط خاصی را تجربه می کند. با توجه به جدایی چند بازیکن و کمبود بازیکن بزرگسال در تیم ما و اینکه باید چند ماه دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران حاضر شویم، به همه بازیکنان خود نیاز داریم. مشکل محرومیت فیفا شرایط ویژه ای را برای ما ایجاد می کند و انتظار داریم سایر باشگاه ها با ما همکاری لازم را داشته باشند.


وی ادامه داد: طبیعتا در چنین شرایطی انتظار باشگاه تراکتورسازی از سایر باشگاه ها این بوده که با تعامل در کنار ما باشند و شک نکنید در آینده تراکتورسازی نیز در آینده چنین تعاملی را با سایر باشگاه های بزرگ فوتبال ایران خواهد داشت.


مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: از مدیران باشگاه استقلال انتظار داشتیم در این زمینه مثل باشگاه های پرسپولیس و ذوب آهن با ما تعامل داشته باشند. آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه شخصا از مدیران استقلال درخواست کرد که با ما تعامل داشته باشند و بازیکنی از تیم ما جذب نکنند تا در این مقطع حساس تراکتورسازی تضعیف نشود.

دیدگاه‌ها