کد خبر : 1423472 | 01 تیر 1396 ساعت 21:21 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی کامرون و استرالیا در جام کنفدراسیون ها

دیدار تیم های کامرون و استرالیا در جام کنفدراسیون ها با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تساوی کامرون و استرالیا در جام کنفدراسیون ها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که در دیدار ابتدایی مغلوب شیلی و آلمان شده بودند، در دیدار امشب به تساوی رسیدند تا امیدهای صعودشان به مرحله بعد همچنان زنده بماند.

 

کامرونی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند اما حضور به موقع مت رایان، دروازه استرالیا را نجات داد.

 

برتری کامرون ادامه داشت و بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند.

 

بعد از سپری شدن این دقایق، سرعت بازی افت کرد اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بار دیگر شیرهای رام نشدنی ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقایق تلف شده بازی به گل رسیدند.

 

روی پاش عالی مایکل انگادئو به پشت مدافعان استرالیا و خروج اشتباه مت رایان بود که فرانک زامبو با یک ضربه دقیق، توپ را وارد دروازه کرد تا کامرون با برتری 1-0 به رختکن برود.

 

 

1206160

 

نیمه دوم با برتری استرالیا و مالکیت توپ بهتر این تیم آغاز شد اما این کامرون بود که می توانست در دقیقه 58 به گل برسد؛ ولی ضربه ابوبکر راهی به چهارچوب دروازه استرالیا پیدا نکرد.

 

در مقابل، استرالیا در دقیقه 60 به گل تساوی رسید. خطای مابوکا روی گرباخ در محوطه جریمه کامرون، یک ضربه پنالتی نصیب استرالیا کرد. مارک میلیگان پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص خوب دروازه کامرون، توانست توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های برای زدن گل های بعدی داشتند؛ به ویژه کامرون که یکی دو بار تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربات کم دقت ابوبکر، باعث شد تا این موقعیت ها از دست برود و بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها