کد خبر : 1423508 | 02 تیر 1396 ساعت 11:15 | 119.1K بازدید | 0 دیدگاه

تضمین تلفنی زیدان به پدیده فرانسوی

زیدان به امباپه؛ نگران BBC نباش و به رئال بیا

زین الدین زیدان در تماس تلفنی با امباپه، از او خواسته است تا بدون هیچ نگرانی خاصی از موناکو جدا شده و به رئال بپیوندد.

زیدان به امباپه؛ نگران BBC نباش و به رئال بیا

به گزارش "ورزش سه"،  سرمربی فرانسوی ، تلفنی با ستاره موناکو صحبت کرده و به او این پیشنهاد را داده که حضور در رئال می‌تواند برای او تضمین موفقیت های بزرگ باشد. امباپه در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برد و تعطیلات را پشت سر می‌گذارد و سپیدپوشان می‌خواهند هر چه سریعتر کار را تمام کنند.

 

 

1205709

 


طبق ادعای اکیپ، رئال دو قول به امباپه داده است که او را مجاب به این انتقال کند. اولی فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی در چمپیونزلیگ است و از این رو یک ستاره بزرگ باید از رئال جدا شود که طبق ادعای روزنامه ها گرت بیل خواهد بود. دومین قولی که رئال داده این است که او را به یک ستاره واقعی دنیای فوتبال در دو سال آینده تبدیل کند.


به نظر می‌رسد در بین رقبای رئال برای جذب امباپه، انها نسبت به دیگران برتری دارند. در صحبت های آنها برای مذاکره با امباپه، شور و هیجان از جذب او دیده می‌شده است. پرز و زیدان، همسو با هم در حال جذب امباپه هستند. لیورپول، آرسنال، سیتی و پاری سن ژرمن از مشتریان او هستند.

بدون شک اگر انتقال امباپه به رئال نهایی شود و با توجه به وعده های زیدان، دیگر نباید شاهد غیر قابل بحث بودن حضور مثلث BBC در رئال مادرید باشیم و به نظر می رسد که زیزو قصد دارد در فصل آینده بیش از همیشه به رونالدو، بنزما و بیل استراحت بدهد.

 

 

1205246

 

 

امباپه که همه چیز در مورد آینده خود را به مشورت با خانواده اش موکول کرده به شرطی حاضر به جدایی از موناکو خواهد شد که بتواند در رئال، به بازیکنی ثابت بدل شود تا حضورش در جام جهانی 2018 به خطر نیفتد.

دیدگاه‌ها