کد خبر : 1423533 | 02 تیر 1396 ساعت 14:43 | 86.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماه سخت استقلالی‌ها، شیرین تمام شد

جذب ستاره های مورد نظر منصوریان توسط تیم مدیریتی استقلال در پیش فصل باعث شد تا آبی ها خرداد سخت خود را به بهترین شکل به پایان برسانند.

ماه سخت استقلالی‌ها، شیرین تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، افتخاری مدیرعامل استقلال پیش از عقد قرارداد با پژمان منتظری به هواداران این تیم وعده ی جذب ستاره تا پایان نقل و انتقالات را داده بود و حالا با جذب این مدافع تیم ملی یکی از بهترین خرید های استقلال در نقل و انتقالات شکل گرفت.

 

مدیرعامل استقلالی ها که البته در عمل به وعده های خود در لیگ برتر با تسویه حساب 80 درصدی با بازیکنان و کادرفنی استقلال خوش قولی کرده بود، در فصل نقل و انتقالات موفق شد اکثریت خواسته های منصوریان را برای شروع لیگ برآورده کند. استقلال در شروع تمرینات پیش فصل خود تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه مانند رحمتی، حیدری، ابراهیمی و منتظری در کنار بازیکنان امتحان پس داده ای مانند شهباززاده، بیت سعید، وریا غفوری و البته چهره های جذابی مانند نورافکن، حسینی، اسماعیلی و غیره را در اختیار دارد تا یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر آبی ها به دور از هیاهو جمع شود. آبی ها در کنار این عملکرد خوب در نقل و انتقالات چند بازیکن جوان دیگر از جمله قائدی و خادم پور از تیم ملی جوانان را با قراردادهای بلند مدت 3 و 5 ساله جذب کرد.

 

ثبات مدیریتی در استقلال با تصمیم وزیر ورزش و جوانان باعث شد تا استقلالی ها تلخی حذف برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بسپارند و ماه سخت خرداد با جذب چهره های محبوب هواداران به شکلی متفاوت برای این تیم به پایان برسد تا امید به لیگ هفدهم جانشین یاس و نا امیدی بعد از دیدار برابر العین شود. استقلالی ها ماه سخت خرداد را در روزهای آخر با چند اتفاق خوب به پایان رساند تا هواداران این تیم حالا افتخاری را مدیر محبوب و قابل اعتماد خود بدانند.

دیدگاه‌ها