کد خبر : 1423556 | 02 تیر 1396 ساعت 16:47 | 261.3K بازدید | 0 دیدگاه

فعالیت آبی ها همچنان در نقل و انتقالات ادامه دارد؛

5+1 چالش نقل و انتقالاتی پیش روی استقلالی‌ها

مشخص شدن وضعیت یعقوب کریمی، بهنام برزای، رابسون، هرایر مگویان و چپاروف در کنار یک خرید جدید چالش های نقل و انتقالاتی استقلال است.

5+1 چالش نقل و انتقالاتی پیش روی استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها هر چند در نقل و انتقالات یکی از فعالترین تیم ها بودند و بازیکنان زیادی جذب کردند اما هنوز فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد.


آبی های تهرانی شهباززاده، بیت سعید، منتظری، شجاعیان، چشمی، نجفی، قائدی، خادم پور و حیدری را جذب کردند و کاوه رضایی نیز رسما از این تیم جدا شده اما با وجود این 9 جا به جایی در لیست آبی ها، استقلالی ها هنوز چالش های زیادی پیش روی خود دارند.


وضعیت رابسون جانواریو هنوز مشخص نیست و آبی ها درباره ی آینده ی این بازیکن صراحتا اظهار نظر نکرده اند. هرایر مگویان، بهنام برزای و یعقوب کریمی نیز چنین وضعیتی دارند و با توجه به اتمام قرارداد با استقلال هنوز شرایط خود را نهایی نکردند.


سرور چپاروف بازیکن ازبک آبی ها دیگر گزینه ای است که استقلالی ها به دنبال مشخص کردن وضعیت او هستند. آبی ها عقیده دارند که این بازیکن فصل آینده در اختیار استقلال است و مسئولین فدراسیون نیز در آخرین اظهار نظر خود حق را به آبی ها دادهاند اما این بازیکن ازبک حاضر به بازگشت به استقلال نیست تا به این ترتیب آبی ها در پرونده چپاروف با چالش جدی رو به رو باشند.


همچنین استقلال همچنان به دنبال جذب یک ستاره ی دیگر در بازار نقل و انتقالات است تا پرونده ی ورودی های این تیم نیز همچنان مفتوح باشد.

دیدگاه‌ها