کد خبر : 1423636 | 03 تیر 1396 ساعت 10:14 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مکزیک - روسیه

دو تیم مکزیک و روسیه، امروز در ورزشگاه کازان آره نا شهر کازان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی مکزیک - روسیه

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار دور از رقابت ها در گروه A بین این دو تیم برگزار خواهد شد که نتیجه آن نقش کلیدی در تعیین تیم‌های صعود کننده خواهد داشت. مکزیک در حال حاضر با 4 امتیاز صدرنشین جدول گروه است و تنها با کسب یک مساوی ، صعودش به دور بعد رقابت ها را قطعی خواهد کرد. روسیه با 1 امتیاز کمتر از مکزیک در رده سوم قرار گرفته است و برای اینکه بخواهد صعودش را قطعی کند باید در دیدار مقابل مکزیک به برتری برسد.

 

1205390

 

 

با این حال، در صورتی که پرتغال مقابل نیوزلند شکست بخورد، روسیه با کسب تساوی نیز به دور بعد رقابت ها صعود خواهد کرد ولی این اتفاق بسیار دور از ذهن و ناممکن به نظر می‌رسد. مکزیک در دو دیدار پیشین خود، مقابل نیوزلند 2-1 پیروز شد و مقابل پرتغال با تساوی 1-1 متوقف شد. روسیه نیز موفق شد نیوزلند را شکست دهد ولی مقابل پرتغال شکست خورد و با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

 

دو تیم پیش از این، دو بار در سا‌ل‌های 1994 و 1992 مقابل هم قرار گرفتند که روسیه در هر دو دیدار موفق شد مکزیک را شکست دهد. دو تیم محرومی ندارند و احتمالا با ترکیب اصلی در این بازی ظاهر خواهند شد، هر چند حضور کارلوس سالسدو برای مکزیک هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1206277

دیدگاه‌ها