کد خبر : 1423639 | 03 تیر 1396 ساعت 10:57 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 11 امروز تمدید می‌کند؛

زمان بازگشت کامیابی‌نیا به تمرین مشخص شد

هافبک دفاعی پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه با مسوولان این تیم به توافق خواهد رسید تا در تمرینات حاضر شود.

زمان بازگشت کامیابی‌نیا به تمرین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان قرارداد دوساله‌ی کمال کامیابی نیا با پرسپولیس، این بازیکن علیرغم پیشنهادات مناسب از دیگر تیم‌های لیگ برتری و همچنین خارجی، مذاکرات خود را با سرخپوشان طبق وعده‌ و اولویتی که اعلام کرده بود آغاز کرد.


هر چند در مذاکرات ابتدایی بین طرفین اختلاف نظراتی شکل گرفت که مانع از توافق نهایی شد اما در نهایت کامیابی نیا با عبور از پیشنهادات اولیه خود به خاطر پرسپولیس، بار دیگر پای میز مذاکره نشست و طرفین از مواضع خود کوتاه آمدند تا به نقطه مشترکی نزدیک شوند.


پیشنهاد مالی کمتر و مدت قرارداد مساله‌ای بود که در مذاکرات قبلی باعث شد تا کامیابی نیا از عقد قرارداد خودداری کند. هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در نهایت اما با عبور از پیشنهاد یک میلیارد و هفتصد میلیونی خود در داخل کشور از تیمی دیگر و همچنین دو پیشنهاد خارجی اش به دلیل اهدافی که در پرسپولیس با توجه به حضور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان و ... بود و البته جایگاه ثابتش که نقش مهمی در ادامه حضورش در تیم ملی خواهد داشت از مواضع خود کوتاه آمد و با مبلغی خیلی پایین تر با این تیم به توافق دست یافته تا بار دیگر مذاکره بین طرفین شکل گیرد.


کامیابی نیا طبق اعلام امروز با مسوولان این تیم بار دیگر جلسه‌ای برای تمدید قرارداد برگزار خواهد کرد و در صورت امضای نهایی فردا در تمرینات این تیم نیز حاضر خواهد شد. 


هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت کتف، تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و بر این اساس با پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی قادر خواهد بود این تیم را از ابتدای لیگ همراهی کند و بار دیگر با پیراهن شماره 11 به میدان برود.

دیدگاه‌ها