کد خبر : 1423643 | 03 تیر 1396 ساعت 09:30 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری همچنان دست راست منصوریان است

حضور پژمان منتظری در استقلال از یک سو باعث شور و شعف نزد هواداران این تیم شد و از سوی دیگر نگرانی بابت تعیین کاپیتان اول را در این تیم ایجاد کرد.

حیدری همچنان دست راست منصوریان است

به گزارش "ورزش سه"، اولین سئوال بعد از بازگشت منتظری به استقلال، معمای کاپیتانی بود که در این تیم ایجاد شد. از بین رحمتی و منتظری کدام یک قرار است بازوبند این تیم را ببندد. سئوالی که قبل از معضل شدن، با بیانیه گونه باشگاه استقلال خیلی زود پاسخ داده شد. روال کاپیتانی در استقلال همچون سال گذشته است و تغییری در فرایند آن ندارد. این مخلص کلام بود در بیانیه باشگاه استقلال در مورد بحث کاپیتانی.

 

بر خلاف خیلی از اخبار غیر واقع (بخوانید شایعه) در خصوص شرط هایی که این بازیکن با تجربه قبل از پذیرفتن پیشنهاد استقلال برای این تیم گذاشته است، منتظری هیچ شرطی نه در خصوص بازگشت جباری و نه در خصوص بازوبند کاپیتانی برای آبی پوشان نگذاشته بود و حالا هم باشگاه استقلال تصمیمش را گرفت. روند کاپیتانی در این تیم تغییر نمی کند.


قبل از حضور پژمان در استقلال، کاپیتان اول آبی پوشان مهدی رحمتی، کاپیتان دوم این تیم خسرو حیدری و کاپیتان سوم و چهارم این تیم نیز یعقوب کریمی و امید ابراهیمی بود.


خسرو حیدری  با وجود داشتن سابقه بیشتر از  پژمان منتظری و حتی مهدی رحمتی در استقلال، از آنجایی که بی حاشیه و در اختیار تیم است، همواره روی بحث کاپیتانی مشکلی نداشته و در سال های گذشته هم پشت سر رحمتی به میدان رفته است. 


خسرو حیدری که منصوریان در فصل گذشته هم بعنوان برگ برنده تیم روی او حساب وِیژه ای باز کرد و از او با عنوان دست راست خودش در تیم نام برد، دراین فصل هم کماکان بعد از رحمتی کاپیتان دوم آبی پوشان خواهد بود، هرچند از نظر سابقه می توان او را پر سابقه ترین و بی حاشیه ترین بازیکن این تیم دانست.

دیدگاه‌ها