کد خبر : 1423650 | 03 تیر 1396 ساعت 11:30 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس در قبضه‌ی شمالی‌های باانگیزه

غالب بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید از ناحیه جغرافیایی شمال کشور هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز شده است که عدم حضور ستاره‌های ملی‌پوش این تیم باعث شده تا آنطور که باید جذابیت بالایی در آن وجود نداشته باشد.


طی روزهای اخیر تمرینات این تیم با حضور بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، سیامک نعمتی، حمید طاهرخانی و احسان علوان زاده برگزار شده است و آنها در انتظار حضور گادوین منشا، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی خواهند بود. 

 

1206291


نکته جالب توجه در فصل جدید حضور جالب توجه بازیکنانی با اصالت گیلان و مازندران در ترکیب این تیم است. در حال حاضر حسین ماهینی و مهدی طارمی از بوشهر، علیرضا بیرانوند و وحید امیری از خرم آباد، علی علیپور، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی از مازندران، محسن مسلمان، محمد انصاری و محسن ربیع خواه از تهران، احسان علوان زاده از دزفول، کمال کامیابی نیا خواف خراسان، حمید طاهرخانی از تاکستان، سیدجلال حسینی، صادق محرمی و شایان مصلح از گیلان، فرشاد احمدزاده از ارومیه و در نهایت ابوالفضل درویش‌وند از کرمانشاه در لیست سرخپوشان حضور دارند تا شمالی‌ها با 6 عضو بیشترین سهم را در جمع این تیم داشته باشند.

 

1206292

دیدگاه‌ها