کد خبر : 1423656 | 03 تیر 1396 ساعت 11:33 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان، ستاره فرانسوی را متقاعد کرد

امباپه در آستانه پیوستن به رئال؟

روزنامه آ.اس اسپانیا به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که زین الدین زیدان ، کیلیان امباپه را متقاعد کرده فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد.

امباپه در آستانه پیوستن به رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، امباپه و خانواده اش با دقت شرایط رئال مادرید را زیر نظر دارند و باشگاه نیز با جزئیات پروژه آینده خود را برای آنها شرح داده است. طبق ادعای اکیپ، شک و شبهه امباپه برای پیوستن به رئال پس از صحبت با زیدان و پرز از بین رفته و او مطمئن است که می‌تواند در رئال به تمام اهدافش برزد. در حقیقت محور صحبت های دور طرف دو موضوع بوده است. یکی اینکه آیا امباپه قادر خواهد بود در رئال به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود یا نه و اینکه با وجود BBC در خط حمله رئال، آیا امباپه جایی در ترکیب خواهد داشت.

 

 

1206304

 

 

فلورنتینو پرز به امباپه تضمین داده که در ترکیب رئال مادرید به میدان خواهد رفت. در ترکیب رئال با توجه به شرایطی که موراتا در یک فصل اخیر تجربه کرد، به نظر بنزما غیر قابل تغییر است و بازیکنی که برای بازی کردن امباپه باید از رئال جدا شود، گرت بیل خواهد بود.

 

طبق ادعای اکیپ، امباپه کاملا توجیه شده که می‌تواند در رئال به اهداف و آرزوهایش برسد. روزنامه فرانسوی این موضوع را با تیتر "مکالمه ای که همه چیز را تغییر داد" منتشر کرده است و طی آن توضیح داده که رئال حاضر شده یکی از سه مهاجمش را برای امباپه قربانی کند. کیلیان به خانواده اش بسیار نزدیک و وابسته است. او در خانواده کاملا ورزشی رشد کرده است. پدرش، ویلفرد در باشگاه بوندی بازی می‌کرد و مادرش نیز هندبالیست حرفه ای بود.

 

شک و شبهه امباپه بر سر موضوع ونگر بود. در حقیقت آرسن ونگر تلاش بسیاری برای جذب امباپه انجام داده است و فصل گذشته به خانه امباپه رفت تا او را متقاعد کند به آرسنال بپیوندد. طبق ادعای اکیپ، سرمربی فرانسوی بار دیگر با امباپه تماس گرفته و پروژه بلند مدت آرسنال را برای او توضیح داده است.  امباپه 15 گل در لیگ فرانسه، 6 گل در چمپیونزلیگ و 3 گل در جام حذفی به ثمر رسانده و ونگر که تیمش فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت، کار سختی در متقاعد کردن ستاره فرانسوی خواهد داشت.

 

از سوی دیگر، امباپه به زودی اسپانسرش را از شرکت نایکی به آدیداس تغییر خواهد داد که شرکت حامی رئال مادرید نیز هست. طبق ادعای دیلی میل، قرارداد امباپه با نایکی در دسامبر 2017 به پایان می‌رسد و امباپه نیز در ژانویه 2018 به جمع آدیداسی ها خواهد پیوست که این موضوع نیز می‌تواند روی انتقالش به رئال تاثیر بگذارد.

دیدگاه‌ها