کد خبر : 1423676 | 03 تیر 1396 ساعت 13:06 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی :جوانترین تیم لیگ یک خواهیم بود

حسین رحمانی سرمربی تیم امیدهای خونه به خونه هدایت این تیم بابلی را در دست گرفت، او معتقد است رقابت‌های امسال به نسبت سال‌های گذشته سخت‌تر است اما با جوان و بومی شدن خونه‌به‌خونه این تیم می‌تواند یکی از مدعیان باشد.

رحمانی :جوانترین تیم لیگ یک خواهیم بود 

به گزارش "ورزش سه"، رحمانی درخصوص علت حضورش در جمع بابلی‌ها و شناختش از این تیم گفت:2 سال در کنار تیم‌ امیدهای خونه به خونه بودم؛ سال اول این تیم را قهرمان لیگ دسته اول کردیم و فصل گذشته هم موفق شدیم که امیدها را قهرمان لیگ‌برتر کنیم. البته پیش از هدایت امیدهای بابل من تجربه مربیگری کنار بازیکنان رده بزرگسال را 2 فصل گذشته داشتم اما اینکه چرا آن زمان موفق نشدیم برمی‌گردد به شرایط خاص تیم که در آن زمان مناسب نبود و در مقابل مس کرمان بد آوردیم و آن بازی را با تساوی 2 ـ 2 به پایان رساندیم و  پس از آن باشگاه تصمیم به جذب آقای درخشان گرفتند. 


 وی در ادامه گفت: وقتی قرار شد جای آقای میثاقیان هدایت خونه به خونه را در دست بگیرم بنا را روی همان یک بازی گذاشتم و هر نتیجه‌ای هم حاصل می‌شد فرقی نمی کرد چون قرار نبود من کنار تیم باشم نه خودم می‌خواست و دنبال این قضیه بودیم. ما می‌خواستیم آن یک بازی بگذرد و بعد درباره انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری شود که خب حمید درخشان جایگزین اکبر میثاقیان شدند.


او در خصوص جذب بازیکن در فصل جدید می‌گوید: تصمیم دارم بنای جذب بازیکن در امسال را روی بومی‌گرایی بگذارم و این تیم نسبت به سال‌های گذشته هم بومی‌تر و هم اینکه فوق‌العاده جوان‌تر است. 


سرمربی خونه به خونه در پاسخ به سوالی که بابلی‌ها طی مدت حضورشان در لیگ یک همیشه معروف به متمول‌ترین‌ها هستند و آیا امسال هم رقم‌ قرارداد بازیکنانش باز نجومی خواهد بود می‌گوید: نه، امسال خونه‌به‌خونه بنا را روی خرج‌کرد معقول و متعارف گذاشته و نسبت به سال‌های گذشته رقم قرارداد بازیکنان کمتر خواهد بود. 


وی در خصوص علت تاخیر بابلی‌ها در انتخاب بازیکن و استارت تمریناتشان اینطور توضیح می‌دهد: من خیلی در جریان اتفاقات سال گذشته نیستم اما فکر می‌کنم مسئولین باشگاه خونه به خونه به دلیل اتفاقات سال گذشته و زیرفشار قرار گرفتن‌شان از سوی مسئولین سازمان لیگ و اتفاقات بازی با نساجی، تاخیر در اعلام کمیته انضباطی و مسائلی از این دست تصمیم به تیم‌داری نداشتند و همین باعث شد که کمی نسبت به سایر رقبا دیرتر کارشان را شروع کنند. 


رحمانی در خصوص پیش‌بینی و نظرش راجع به لیگ یک و نتایجی که باتوجه به مدعیان بیشمار کسب خواهند کرد خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در لیگ دسته اول حضور دارند چه آنهایی که از لیگ دسته دوم به این رقابت‌ها صعود کردند و چه سقوط‌کننده‌های لیگ‌برتر فرقی نمی‌کند. در کل رقابت، رقابت سختی است و تیم‌ها هریک به تنهایی یک مدعی هستند. امیدواریم در فصل آینده استان مازندران هم در رقابت‌های لیگ‌برتر یک نماینده داشته باشد. 


وی در پایان در رابطه با آنکه سال گذشته خونه به خونه بازیکنانی بزرگ چون مازیار زارع، پژمان نوری و ... داشت آیا ایشان جایگزین‌های مناسبی برای آنها دارند یا خیر خاطرنشان کرد: خونه به خونه در حال حاضر 14 بازیکن بزرگسال دارد و مابقی بازیکنانمان را از رده امید و زیر 20 سال تغذیه خواهیم کرد. ما 6  تا 7 سال میانگین سنی بازیکنان را کاهش دادیم و باید بگویم که امسال خونه‌به‌خونه جوان‌ترین تیم لیگ یک خواهد بود.

دیدگاه‌ها