کد خبر : 1423692 | 03 تیر 1396 ساعت 13:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان قدر پیراهن‌شان را بدانند

ایران‌پوریان: اولویت اول و آخرم تراکتور بود

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد جزو اولین نفراتی بوده که با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.

ایران‌پوریان: اولویت اول و آخرم تراکتور بود

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مصدومیتش و اضافه شدن به تمرینات تراکتورسازی عنوان کرد: مصدومیت من از ناحیه زانو مربوط به فصل گذشته است که خوشبختانه شرایطم بهتر شده و از نظر جسمانی وضعیت خوبی دارم. طی چند روز آینده نیز به تمرینات گروهی اضافه خواهم شد و کارم راادامه می دهم.


وی درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: تیم ما باتوجه به محرومیتی که از سوی فیفا برای ما به وجود آمده وضعیت سختی دارد اما بازیکنان جوان خوبی داریم که می توانند به تیم کمک کنند. این جوانان  سرمایه‌های آینده باشگاه هستند و امیدوارم قدر پیراهنی که برتن کرده‌اند را بدانند و بهترین عملکرد را داشته باشند. 


مدافع تراکتورسازی با اشاره به حاشیه‌هایی که درباره ماندنش در این تیم ایجاد شده بود گفت: من همیشه گفته‌ام اولویت اول و آخرم تراکتورسازی است امسال هم جزو اولین نفراتی بودم که با باشگاه مذاکره کردم و به توافق رسیدم. مشکل خاصی وجود نداشت و بدون هیچ شرط و شروطی ماندگار شدم. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در فصل آینده داشته باشم.


ایران‌پوریان درباره آینده تیمش افزود: همانطور که گفتم کار بسیار سختی در لیگ‌برتر خواهیم داشت اما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران از ما خشنود شوند. از سوی دیگر به حمایت هوادارانمان به شدت نیاز داریم. امیدوارم در لیگ هفدهم آنها به کمک ما بیایند و با حمایت‌های خود زمینه را برای موفقیت فراهم کنند.

دیدگاه‌ها