کد خبر : 1423706 | 03 تیر 1396 ساعت 14:25 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

آربلوا:

رونالدو آنقدر باهوش است که از رئال جدا نشود

مدافع راست سابق رئال که امروز اعلام بازنشستگی کرد، در مصاحبه با مارکا به صحبت در مورد مسائل مختلف از جمله جدایی احتمالی رونالدو پرداخت.

رونالدو آنقدر باهوش است که از رئال جدا نشود

به گزارش "ورزش سه"، آربلوا در زمان حضورش در رئال، زبان گویای این تیم در شبکه های اجتماعی بود و همواره اولین نفری بود که پاسخ کنایه های پیکه را می داد.

 

 

1206327

 

 

او در مصاحبه با مارکا و در پاسخ به اظهارنظر اخیر پیکه در مورد غیر قابل قیاس بودن بارسای پپ با رئال مادرید فعلی گفت:« پیکه گفته است که رئال با آن بارسا قابل قیاس نیست و اینکه در دوران رئال به سر نمی بریم. نمی دانم اگر کسب سه قهرمانی اروپا در 4 فصل اخیر به معنای حضور نداشتن در دوران رئال نیست، پس چه می تواند باشد.

در مورد جشن گرفتن کوپا دل ری هم باید بگویم که بارسا بیش از هر تیمی کوپا دل ری را برده و اینکه آنها دوست ندارند قهرمانی در این جام را جشن بگیرند، ارتباطی به ما ندارد. رئال بهترین تیم قرن بیستم و بهترین تیم حال حاضر دنیاست. فلسفه رئال، پیروز شدن و کسب جام است و برای ما فرقی نمی کند قهرمان چه جامی شده باشیم. همه جام ها برای ما مهم هستند و قهرمانی را در آنها کنار هواداران جشن می گیریم.»

 

 

1206330

 

 

جدایی رونالدو:« من معتقدم رونالدو آنقدر باهوش است که بداند هیچ تیمی برای او رئال نمی شود.

اگر او شانس اول کسب توپ طلای 2017 و برابری با رکورد 5 توپ طلای مسی است، به دلیل دو قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان است. رونالدو در کدام تیم دنیا می تواند به این خوبی به رقابت با مسی بپردازد؟ به همین دلیل بعید می دانم او از رئال جدا شود.»

 

فلورنتینو پرز:« او اگر هنوز در حد سانتیاگو برنابئو نباشد؛ ولی در حال نزدیک تر شدن به اوست. پرز با ورودش در سال 2000، توانست رئال را متحول کرده و به جایگاه قبلی اش برساند. او فلسفه و نگرش باشگاه را به دوران باشکوه برنابئو بازگردانده است.»

دیدگاه‌ها