کد خبر : 1423707 | 03 تیر 1396 ساعت 14:41 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی تنها بازمانده فصل گذشته؛

تغییرات صد در صدی در خط دفاعی سپاهان

با قطعی شدن خروج احسان حاج صفی از سپاهان، زلاتکو کرانچار با تغییرات صد در صدی در خط دفاعی خود مواجه شده است.

تغییرات صد در صدی در خط دفاعی سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده دو مدافع میانی اصلی سپاهانی ها در طول فصل بودند؛ در پایان فصل خلیل زاده به پرسپولیس پیوست و کولیبالی هم در آستانه عقد قرارداد با باشگاه استقلال خوزستان و همکاری مجدد با عبدالله ویسی قرار گرفته است. 

در پست دفاع چپ و راست نیز پس از حضور زلاتکو کرانچار احسان حاج صفی و عارف غلامی به میدان فرستاده می شدند و حالا با قطعی شدن خروج حاج صفی از جمع طلایی پوشان به احتمال زیاد شاهد ایجاد تغییرات صد در صدی در ترکیب چهار نفره خط دفاعی تیم کرانچار برای فصل پیش رو خواهیم بود.


سپاهان تاکنون سیاوش یزدانی و عزت الله پورقاز را برای جایگزینی خلیل زاده و کولیبالی به خدمت گرفته است و در پست دفاع راست نیز حسن جعفری از تیم پدیده مشهد برای از بین بردن ضعف شدید سپاهانی ها در فصل گذشته به تیم اضافه شده است. در پست دفاع چپ نیز مدیران سپاهان با علم به اینکه حاج صفی قصد ادامه فوتبال در اروپا را دارد، با به خدمت گرفتن سعید آقایی که یکی از بهترین مدافعین چپ فوتبال ایران است، شرایط خوبی را برای کرانچار رقم زدند.


تنها بازمانده خط دفاعی چهار نفره سپاهان در لیگ شانزدهم پس از بازگشت کرانچار، عارف غلامی است که پست اصلی او مدافع میانی است و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با عزت الله پورقاز و سیاوش یزدانی مبارزه کند. ضمن اینکه سیدجلال عبدی و آرمین سهرابیان که فصل گذشته زیاد برای سپاهان بازی کردند نیز از این تیم کنار گذاشته شدند. 


با این وصف همانطور که گفته شد انتظار تغییرات صد در صدی در خط دفاعی تیم کرانچار وجود دارد، مگر اینکه عارف غلامی شرایط خوبی برای خود رقم بزند و به ترکیب اصلی برسد.

دیدگاه‌ها