کد خبر : 1423726 | 03 تیر 1396 ساعت 16:01 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

با خروج حاج صفی؛ 

کاپیتان بعدی سپاهان کیست ؟

احسان حاج صفی کاپیتان طلایی پوشان در اکثر دیدارهای فصل گذشته در غیاب حسین پاپی بود.

کاپیتان بعدی سپاهان کیست ؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته سپاهانی ها فصل را مثل همیشه با کاپیتانی محرم نویدکیا هافبک خوش فکر خود شروع کردند ولی با خداحافظی این بازیکن از میادین فوتبالی، حسین پاپی به عنوان کاپیتان اول سپاهانی ها معرفی شد و چون در برنامه های عبدالله ویسی کمتر به این بازیکن قدیمی سپاهان فرصت خودنمایی داده می شد، احسان حاج صفی در اکثر دیدارها کاپیتان زردپوشان بود. 


البته در 6 دیدار انتهای لیگ شانزدهم و پس از انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان جایگزین ویسی، حسین پاپی در اندیشه های این مربی کروات قرار داشت و در حضور حاج صفی بازوبند را بر بازو بست.


با خروج حاج صفی و نیمکت نشینی احتمالی حسین پاپی در لیگ هفدهم، به احتمال فراوان رسول نویدکیا از شانس بیشتری برای بستن بازوبند کاپیتانی برخوردار است.


طلایی پوشان به خصوص پس از حضور ویسی با بسیاری از بازیکنان قدیمی خود خداحافظی کردند و در حال حاضر شاهد نسلی در تیم سپاهان هستیم که تجربه چندانی در بازی برای این تیم ندارند و به همین دلیل رسول نویدکیا محتمل ترین گزینه برای کاپیتانی سپاهان است. شاید انتخاب بعدی کرانچار بازیکنی باشد که کیفیت و تجربه بیشتری داشته باشد و نه لزوما قدمت بیشتری در باشگاه.

دیدگاه‌ها