کد خبر : 1423735 | 03 تیر 1396 ساعت 15:58 | 159.1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظ BBC

جدایی گرت بیل از رئال قطعی شد؟

تماس تلفنی زیدان با امباپه و تضمین های او به این ستاره فرانسوی یک معنا بیشتر ندارد و آن هم تمایل رئال به پایان دادن بر عصر مثلث BBC است.

جدایی گرت بیل از رئال قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه اکیپ گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه زیدان و نیز فلورنتینو پرز، در تماس تلفنی با امباپه(ستاره موناکو) به وی وعده داده اند که از بین بنزما، رونالدو و گرت بیل، یک بازیکن در این تابستان رئال را ترک خواهد کرد و او با خیال راحت می تواند از موناکو جدا شده و فصل بعد جایگاهی ثابت در رئال داشته باشد.

این گزارش در رسانه های اسپانیا بازتاب گسترده ای داشت و گمانه زنی ها در مورد اینکه از مثلث BBC چه بازیکنی رئال را ترک خواهد کرد، آغاز شده است.

 

 

1194940

 

 

نشریه آس در همین رابطه گزارش داده است که کریم بنزما در ایده های زیدان یک بازیکن غیر قابل جانشین است و به همین دلیل است که موراتا قصد ترک رئال را دارد. رونالدو نیز با وجود ادعای نشریه آبولا، قصد ترک رئال را ندارد و تهدید به جدایی او پس از مصاحبه حمایتی پرز منتفی شده است.

در این میان تنها گرت بیل است که می تواند گزینه فروش رئال باشد. ستاره ولزی سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست و با وجود ارائه نمایش های بعضا خوب، مصدومیت های همیشگی باعث شده است تا روند صعودی او همواره با توقف روبرو شود.

 

بیل فصل گذشته 33 بازی رئال را از دست داد و اغلب درگیر مصدومیت بود. او تنها 9 گل زد و 5 پاس گل داد که برای بازیکنی چون او که قرار بود روزی جانشین رونالدو شود بسیار ناامید کننده است و به همین دلیل مسئولان رئال قصد دارند او را به تیمی دیگر واگذار کنند.

به ادعای منابع فرانسوی، پی اس جی تمایل به جذب گرت بیل دارد و حاضر است مبلغ خوبی هم برای خرید او پرداخت کند. پی اس جی علاوه بر بیل روی جذب امباپه و سرخیو اگوئرو نیز دیدگاه مثبت دارد.

دیدگاه‌ها