کد خبر : 1423762 | 03 تیر 1396 ساعت 18:51 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: منتظری در بهترین زمان برگشت

سرمربی استقلال از عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات رضایت کامل دارد.

منصوریان: منتظری در بهترین زمان برگشت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در مورد عملکرد فصل نقل و انتقالات در جمع خبرنگاران توضیحاتی داد: 

 


نقل و انتقالات

 
با گرفتن پژمان بخش اعظمی از نگاه تاکتیکی مان در بخش دفاع  کامل شد. به بازیکنی نیاز داشتیم که بین المللی باشد و در گذرگاه های سخت، بتواند به ما کمک کند. اینجا خانه پژمان منتطری است و می تواند به بهترین شکل به ما کمک کند. صحبت های مان را قبلا انجام داده بودیم و در شبی که فکر نمی کردیم برگردد، آقای افتخاری و توفیقی شکارش کردند. البته او قبلا تصمیمش را گرفته بود.

 

 

پازل خط دفاع مان تکمیل شد


ما نمی خواستیم منتظری را تحت فشار بگذاریم و او پیشنهادهای خوبی هم داشت. با حضور او پازل خط دفاع مان تکمیل شد و ما منتظر رابسون هستیم که قرار شده تا یکی دو روز آینده تکلیفش مشخص شود. با حوصله یارگرفتیم و دغدغه هواداران مان را درک می کنیم. البته منظور من هواداران واقعی است نه کسانی که به استادیوم آزادی نمی آیند و فقط در فضای مجازی انرژی منفی می دهند. 

 


از خریدها راضی هستیم


از خریدهای استقلال خیلی راضی هستیم. یک مهاجم از دست دادیم و دو مهاجم خیلی خوب گرفتیم. شهباززاده و بیت سعید را گرفتیم، چند جوان خیلی خوب جذب کردیم و شجاعیان را برای پست 10 جذب کردیم. در ضمن فراموش نکنید ما تیم خیلی خوبی داریم و باید از جوان های فصل گذشته مان مراقبت کنیم. ما شاکله تیم مان را حفظ کردیم، حق آزمون و خطا نداریم و از هفته اول برای قرارگرفتن در کورس قهرمانی رقابت می کنیم.

 

ویژگی خریدهای استقلال


در بازیکنانی که جذب کردیم اگر دقت کنید 2 فاکتور در نظر گرفته شده است، یکی سرعت بالا و دیگری قدرت پابه توپ زیاد. امسال دو هدف داریم، یکی پرس بالا و یکی فوتبال مالکانه چون برای هواداران خیلی جذاب است. پارسال نمی توانستیم با جوان هایمان به این شکل بازی کنیم. پارسال در چند بازی 3 گل زدیم و امسال می خواهیم هم توپ را داشته باشیم و هم گل بزنیم و بازی کنیم که هواداران مان دوست دارند. باید تیم های دیگر در آزادی از ما بترسند چون آزادی پایگاه ما است و نباید به فکر امتیاز گرفتن باشند.

 


کاپیتان استقلال 


این بحث ها حل شده است و ما بزرگترهای خوبی داریم. پارسال می گفتند مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری رابطه خوبی ندارند و امسال هم زمانی که پژمان را جذب کردیم گفتم اولین بحثی که مطرح می شود بحث کاپیتانی است. این بحث ها برای ما حل شده است و البته از خودی ها این بحث ها مطرح می شود و هیچ وقت پرسپولیسی ها این حرف ها را برای ما درست نمی کنند. ما فقط یک بحث داریم و آنهم این است که هوادارمان لذت ببرند. خوشحالم در تیم بزرگترهایی حضور دارند که منش آنها بسیار بالا است.

 


وظایف میک مک در مورت در استقلال


از 6 سال پیش در تیم ملی با میک آشنا هستم. در نفت قصد داشتم او را بیاورم ولی آنجا برای او جذاب نبود. پارسال در استقلال هم تلاش کردم ولی او قرارداد داشت و امسال به ما اضافه شد. او هم مسوول گروه بدنسازی است و هم دستیار من در تیم فنی و وظایفش هم با هیچ کدام از اعضای کادرفنی تداخلی ندارد. این روزها فضای بدنسازی را داریم و میک در کارش استاد است و کادرفنی به او کمک می کنند. بعد از این که از این فضا خارج شویم او دستیار من می شود و مربی بدنساز تیم هم هست. دستیار اول من خرمگاه است و چینی هم به کارش ادامه می دهد. ما از تیم امید با هم هستیم و فکر می کنم امسال سال بازدهی این گروه فنی است.

 


برای قهرمانی تلاش می کنیم 


می خواهیم از اول در کورس قهرمانی باشیم و می رویم تا دربی را هم ببریم. وقتی می گویم در کورس باشیم یعنی به قهرمانی فکر می کنیم. در مورد اعضای هیئت مدیره خبری ندارم ولی امیدوارم هرکسی انتخاب می شود بتواند منابع مالی باشگاه را تامین کند.

 

دیدگاه‌ها