کد خبر : 1423764 | 03 تیر 1396 ساعت 19:12 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پاساژین: قدرت ایرانی‌ها بیشتر از توان ما بود

سرمربی تیم والیبال جوانان اوکراین گفت: با کار تیمی خوب به بازی برگشتیم ولی قدرت ایرانی‌ها بیشتر از حد توان ما بود و موجب پیروزی آنها شد.

پاساژین: قدرت ایرانی‌ها بیشتر از توان ما بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان، تیم‌های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران در سالن «بودوار آره‌نا»ی شهر «چسکه بوجویتسه» برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ثبت شود.

 

مایکولا پاساژین، سرمربی تیم والیبال جوانان اوکراین در پایان این بازی اظهار داشت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. ما تمام تلاش خود را کردیم که برنده شویم، اما نشد.در مجموع هم بازی خوبی بود.

 

وی ادامه داد: مشکل اصلی در بازی امروز حملات ما بود که نتوانستیم به خوبی از آن بهره ببریم. خط حمله ما در دو ست اول بسیار ضعیف کار کرد، اما بعد از آن با کار تیمی خوب به بازی برگشتیم ولی قدرت ایرانی‌ها بیشتر از حد توان ما بود و موجب پیروزی آنها شد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان اوکراین درمورد بازی فردای تیمش برابر ایتالیا هم گفت: بازی فردا هم در برابر ایتالیا مهم خواهد بود. تمام هدف‌مان این است که پیروز شویم.

 

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود فردا از ساعت 20 باید برابر آرژانتین قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها