کد خبر : 1423841 | 04 تیر 1396 ساعت 12:02 | 101.7K بازدید | 3 دیدگاه

آزمون بزرگ برای منصوریان و استقلال

استقلال رفته رفته به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی خود نزدیک می شود آن هم با بستن تیمی پرستاره و پرمهره که از همین حالا بوی قهرمانی می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان همان طور که بعد از شکست سنگین 6-1 برابر العین و حذف از گردونه رقابت های آسیایی وعده داده بود با جذب چند بازیکن بین المللی به بازسازی استقلال برای جبران این ناکامی بزرگ خواهد پرداخت در طول یکی دو هفته گذشته با یورش به بازار تابستانی بازیکنانی را جذب کرد که در اختیار داشتن هر کدام از آنها آرزوی هر باشگاهی محسوب می شود.

 

1206467


سرمربی استقلال حالا با تیمی که در اختیار دارد هم دغدغه های شیرین پیش رو دارد هم دغدغه های تلخ چون خوب می داند امسال انتظارات از او و تیمی که بسته بسیار بالا رفته و باید از همان روز اول به عنوان مدعی گام به میادین بگذارد. نکته ای که خود بارها در مصاحبه های چند روز گذشته به آن تاکید کرده است. سوای از این اما دغدغه ترسناک و تلخ برای منصوریان کنترل کردن و مدیریت این تیم پرمهره و پرستاره در طول فصل پر فراز و نشیب پیش رو خواهد بود چون هر کدام از بازیکنانی که امسال در استقلال حضور دارند دایه فیکس شدن در ترکیب اصلی در سر می پرورانند.


منصوریان که خود شناخت کاملی از حاشیه های کاذب استقلال پرستاره دارد به خوبی می داند از همین حالا باید مدیریت در اردوی تیم را به نحو احسن انجام دهد تا در طول فصل مشکلات غیرقابل پیش بینی برای او و بازیکنان رقم نخورد آن هم در تیمی که همواره دستخوش حواشی کاذب می شود. به همین خاطر هم هست بسیاری از اهالی فوتبال اعتقاد دارند کار منصوریان با این تیم پرستاره نه تنها راحت تر نشده بلکه دشوارتر هم شده و او باید در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز عیار کار و مربیگری خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها