کد خبر : 1423877 | 04 تیر 1396 ساعت 14:36 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: انوشیروانی باید استعفایش را کتبی تحویل دهد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید استعفای خود را به صورت کتبی و برای مطرح شدن در شورای فنی تحویل دهد.

مرادی: انوشیروانی باید استعفایش را کتبی تحویل دهد

به گزارش "ورزش سه"، علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره استعفای سجاد انوشیروانی از سرمربی‌گری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: در این رابطه صحبت کردیم و قرار شد با وی کناره‌گیری‌اش را به صورت مکتوب اعلام کند و سپس در شورای فنی در این‌باره تصمیم‌گیری و بحث شود.

وی ادامه داد: این موضوع نباید به این شکل رسانه‌ای می‌شد و باید در آرامش بعد از طرح در شورای عالی و تصمیم‌گیری در خصوص آن به رسانه‌ها انتقال پیدا می‌کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا چنین تغییراتی در این بازه زمانی کوتاه تا مسابقات جهانی به ضرر وزنه‌برداری نیست، گفت: اینطور نیست، حتی زمانی که می‌خواستیم انوشیروانی را بیاوریم انتقادات زیادی به جوانی و کم تجربگی او پیش از المپیک می‌شد. خوشبختانه آنقدر پتانسیل بالایی در وزنه‌برداری داریم که وزنه‌برداری ایران چشم و چراغ وزنه‌برداری جهان است.

علی مرادی تصریح کرد: وزنه‌برداری ایران قائل به فرد نیست، کارهای زیرساختی خوبی در وزنه‌برداری انجام شده است و در بحث مربیگری و کادر فنی هم چنین مسائلی در دستور کار است. البته نقاط ضعف و قوتی هم وجود دارد که باید برطرف شود اما دوستانی که اصرار به نبودن دارند از نظر ما مشکلی برای جدایی ندارند.

وی درباره دیدارش با آیان در حاشیه مسابقات جوانان جهان در ژاپن گفت: انتخابات تمام شد و باید به فکر آینده وزنه‌برداری باشیم، آینده این رشته در جهان با نگرانی‌هایی همراه است که ایران به عنوان یکی از کشورهای مدعی و پیشگام باید کمک کند بخه فدراسیون جهانی و به سمت و سوی تعاملات بیشتر حرکت کنیم. کشورهای زیادی در حاشیه این مسابقات درخواست همکاری و آموزش و کمپ‌های تمرینی مشترک داشتند.

دیدگاه‌ها