کد خبر : 1423884 | 04 تیر 1396 ساعت 14:58 | 188.9K بازدید | 3 دیدگاه

از مورینیو تا دادستانی مادرید

رونالدو؛ می خواهم عصبانی باشم

رونالدو را اذیت کنید؛ برای او حاشیه بسازید و یا ارزش های او را زیر سوال ببرید؛ فوق ستاره پرتغالی برای خروج از همه این بحران ها بهترین پاسخ را دارد.

رونالدو؛ می خواهم عصبانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی به بهترین بازیکن کنونی دنیا کافی بود تا تیتر یک تمام رسانه های دنیا به کریستیانو رونالدو اختصاص یابد.

البته هفته ها و بلکه ماه هاست که رونالدو را به فرار مالیاتی متهم کرده اند ولی پس از شکایت دادستانی مادرید، حالا همه چیز شکل رسمی به خود گرفته است. رونالدو یک ماه دیگر باید در دادگاه حاضر شده و از خود در مقابل این اتهام سنگین دفاع کند؛ در حالی که توافق با دادستانی را رد کرده و ریسک 2 تا 7 سال زندان را به جان خریده است.

 

 

1206381

 

 

تیتر یک شماره جمعه گذشته نشریه آبولا مبنی بر احتمال جدایی رونالدو از رئال هم باعث شگفتی همه فوتبالدوستان در سراسر دنیا شد. به سختی می توان رئال را بدون رونالدو و یا برعکس تصور کرد اما نشریه پرتغالی به نقل از اطرافیان رونالدو مدعی شده است که این بازیکن از نحوه دفاع باشگاه رئال در مقابل اتهامات مالیاتی وارد شده به وی ناراضی است.

هنوز خود رونالدو هیچ اظهارنظر رسمی در این مورد نداشته اما روزی نیست که شایعه و خبری در این مورد منتشر نشود.

 

این برای اولین بار نیست که رونالدو با یک حاشیه و جنجال بزرگ مواجه می شود. در زیر به چند نمونه بارز اشاره کرده و بررسی خواهیم کرد که رونالدو چگونه توانسته خود را از فرش به عرش برساند:

 

 

1205800

 

 

30 آوریل 2011

تنها چند روز پس از قهرمانی رئال در کوپا دل ری که به لطف تک گل رونالدو مقابل بارسا حاصل شد، مورینیو در بازی برابر ساراگوسا رونالدو را روانه سکوها کرد و رئال هم 2-3 شکست خورد. علت سکونشینی، مصاحبه کنایه ای رونالدو با رسانه ها بر ضد مورینیو بود.

رونالدو پس از یک بازی غیبت تنبیهی، در 4 بازی متوالی رئال موفق به زدن 11 گل شد.

 

2 سپتامبر 2012

پس از پیروزی 3-0 رئال برابر گرانادا که رونالدو زننده 2 گل بود، او به میکسدزون ورزشگاه برنابئو رفت و به خبرنگاران گفت که غمگین است و از شرایط فعلی خود در باشگاه راضی نیست و اینکه مدیران رئال نیز دلیل اصلی نارضایتی او را می دانند. رونالدو هیچکدام از دو گل خود را نیز جشن نگرفته بود.

او در بازی بعدی رئال که با شکست مقابل سویا همراه بود، گلی به ثمر نرساند اما در ادامه توانست در 8 بازی متوالی، 14 گل بزند از جمله دبل برابر بارسا در نوکمپ. بعدها مشخص شد که رونالدو از روند تمدید قرارداد خود و پیشنهاد مالی باشگاه رضایت نداشت.

 

 

1206504

 

 

29 اکتبر 2013

در اواخر اکتبر 2013 بود که سپ بلاتر، رئیس وقت فیفا در مصاحبه ای مسی را به رونالدو ترجیح داد و با نسبت دادن لفظ فرمانده به رونالدو، او را به باد تمسخر گرفت. بلاتر کمی بعد عنوان کرد که او فقط قصد شوخی با رونالدو را داشته اما رونالدوی خشمگین، 10 گل در 5 بازی متوالی به ثمر رساند و به هنگام شادی گل، به هواداران سلام نظامی داد تا به نوعی گل هایش را به بلاتر تقدیم کرده باشد. در آن مقطع این مسی بود که هر سال برنده توپ طلا می شد و رونالدو سرانجام توانست در ژانویه 2014 دومین توپ طلای خود را کسب کند.

 

7 دسامبر 2016

در چنین تاریخی بود که فوتبال لیکس اولین اتهام را در مورد فرار مالیاتی به رونالدو وارد ساخت و اسنادی را فاش کرد که نشان می داد رونالدو 150 میلیون یورو از درآمد حق پخش تصویری خود را از طریق تاسیس شرکت های صوری در جزایر بریتانیایی مخفی کرده است.

در همان روز رئال برابر دورتموند 2-2 متوقف شد و رونالدو هم موفق به گلزنی نشد اما او در میکسدزون برنابئو حاضر شد و گفت که وقتی کاری انجام نداده پس ترسی هم ندارد. او سپس همراه رئال به جام جهانی باشگاه ها رفت و با زدن 4 گل، یک تنه رئال را قهرمان کرد.

 

 

1206345

 

 

14 ژوئن 2017

در حالی که رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال برای شرکت در جام کنفدراسیون ها حاضر بود، خبر شکایت دادستانی مادرید از او  به اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی منتشر شد.

رونالدو که با یکی از بدترین بحران های چند سال اخیر خود روبرو شده، در اولین بازی پرتغال برابر مکزیک یک پاس گل داد، در دومین بازی برابر روسیه تک گل پیروزی بخش پرتغال را به ثمر رساند و روز گذشته نیز زننده یکی از 4 گل تیمش به نیوزلند بود. او در هر سه بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

 

با مروری بر بحران هایی که در چند سال اخیر برای رونالدو ایجاد شده، یک نکته مهم ثابت می شود و آن هم ذهنیت مثبت و اراده رسوخ ناپذیر فوق ستاره پرتغالی برای مقابله با شرایط های سخت و دشوار است.

 

در واقع شما می توانید برای او بدترین حاشیه ها را درست کنید؛ او را از لحاظ روحی آزار دهید اما جواب تان را در زمین فوتبال خواهید گرفت؛ با گلزنی های متوالی رونالدو و با شادی گل های منحصر به فردش. CR7 از این بحران هم به سلامت خارج خواهد شد.

 

منبع: آس

دیدگاه‌ها